recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox 7025
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDreambox 7025

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Emne: Dreambox 7025
    Sendt: 16-Februar-2011 kl. 11:49
Har fået fat i sådan en, og vil gerne have lidt trafik imellem min DB600 og denne boks, som ungerne så kunne få op på værelset.
 
Men ak. Enigma2 og softwaren på DB600 boksen er ikke helt ens.
 
Jeg har lagt Enigma2 ver 4.6 på. Har installeret min softcam (mgcamd 1.35a).
Denne kan ses i blå panel under CAM interfaces.
 
Hvis jeg siger til kanaloversigten at denne MG  softcam skal bruges til alle kanaler, så chrasher det hele, og enigma starter forfra med en boot.
 
Hvis jeg selv går ind og starter mgcamd med en telnet eller via file explorer/execute, kører det fint, der afkodes. Har så prøvet at lave en autoopstart af denne mgcamd via script og noget rc2, virker heller ikke. Tror den starter for tidligt i forløbet.
 
Har jeg ikke gjort det rigtigt mht. hvor jeg starter skidtet i GUI. Jeg har også prøve Enigma 4.7 og alle mgcamd fra version 1.30 og op. Samme problem, chrashhhh, hvergang det aktiveres i GUI. Der er lige afkodet billede på i 1 sekund.
 
MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu