|
Dreambox App |
Besvar |
Forfatter | |
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Januar-2012 kl. 22:38 |
Sad lige med mit nye vidunder, en HTC Android telefon. Her kan man finde en lille app, hvor man kobler sin telefon op mod dreamboxen via WiFi, så kan man sidde og stille parabol uden alt det renderi. Den hiver signalstyrken og andre parametre fra dreamboxen.
"Det skal fejres"
Elsker disse apps programmører.....
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
Fimpe
Super bruger Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder lækkert, hvilken app er det?
|
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
søg på dreambox på android marked ,der er mange men hvad der virker ved jeg ikke
kender du et der virker op imod en db7000s
jeg har en htc incredible s Redigeret af jetdirect - 04-Januar-2012 kl. 23:26 |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas nu på at Batteriet ikke vælter!!!!!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg syntes også det lyder lækkert, hvilken app bruger du?
Jeg prøvede at google og fandt dette link:
Men de fleste apps kræver enigma2, så kunne du ikke oplyse hvilket image og app der virker på din DM600 ?
Hilsen Carsten
|
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min hedder Enigma Signal Meter. jeg har ikke haft i baghovedet at den måske ikke virker.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |