|
Dreambox dm 920 UltraHD |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så det er simpelthen kortlæseren der afkoder. Jeg har egentlig aldrig tænkt så meget over, hvorvidt det var kortet eller selve modulet der reelt afkodede. Men det giver ret god mening. Med det du skriver, kan jeg næsten forstå, at de; op til 8 signaler, det vil være muligt at få ind på eet kabel, hovedsageligt skal være FTA, hvis jeg vil optage syv fra syv forskellige kanaler, imens jeg ser en ottende.. Jeg har prøvet at læse https://digitalt.tv/8-tunere-tuner-modul-vu-fbc-tuner/ Men jeg syntes ikke rigtigt at bliver klogere på, om det kan lade sig gøre med kodede signaler. Tak for dit svar iøvrigt :-)
|
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Generelt er det mest anvendeligt med ukodede kanaler eller kanaler, hvor man kan benytte en evt. i boksen indbygget kortlæser. Taler vi kortlæser moduler, så virker det sjældent med mere end én kanal af gangen.
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit Digital Devices klarer fint 4 kanaler samtidigt, med et originalt Canal Digital Card, men det er et tudsegammelt kort der ikke parrer sig med hardwaren, som de ikke længere vil udlevere. Håber kortet lever lige så længe som jeg gør:-) |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak for svaret @digitalt.tv Du er en heldig kartoffel @MCenterFreak
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |