|
Dreambox dm800Hd se |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
johnp
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2012 Sted: dk Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
HDD er nu formateret i boxen og jeg kan optage, men jeg kan ikke afspille det optagede men jeg kan tilgå boxen fra min pc og afspille derfra
|
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har sgu da ikke været så heldig med den box.
Du kan se listen over optagelser klikke på dem og intet sker ?. Eller ser du ingen ting i optagelser på selve boksen.
Er det en original box du har købt eller har du købt en kina boks, jeg syntes ikke at kunne huske den type problemer med et eller kvalitetsprofukt som originale DB er.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
johnp
Funktioner
Tak(0)
|
når jeg klikker på optagelser i boxen chraser den. der kommer en grøn skærm, og boxen genstarter
det er en kinabox
|
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Kina, ja jeg forstår godt dit valg, da jeg også syntes at de originale 800 bokse er for dyre, og håber da ikke en krone sparet er en krone tabt.
Du har vel søgt på google, en "dreambox 800 se crash recordings" gav en del, du er ikke alene. der foreslåes bla. gparted som også foreslåes her, eller måske en reformatering med en telnet mod boksen og så :
umount /media/
mkfs.ext3 /dev/sda1 mount /media/ mkdir /media/ reboot Jeg gætter på at du ikke kører med originalt image, måske du skulle checke hvad der er favorit images til netop din type boks.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
johnp
Funktioner
Tak(0)
|
Hej problemet er løst (nyt soft)
|
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, hvis andre skal have glæde af dine observationer, så skriv lige versioner ned hvad er dur og ikke dur.
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |