|
Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
michaelw
Super bruger Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg bruger tv3+ til Viasat og motors til canaldigital på min dm8000
har lavet en auto zap midt om natten, hvor den står 2 min på hver kanal. så kan jeg se 5-8 dage frem på epg... |
||
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
||
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sejt trick, det har jeg aldrig tænkt på, genialt.. Men hvordan for du Dreamboxen til at slukke igen? |
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På Canal Digital er det nok at tune Nick-VH1C
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hejsa
Tager lige denne tråd op igen. Min EPG er forsvundet på Canal Digital igen!! Hvad er nu det??? |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke nogen bud på hvor EPG er blevet af, jeg bliver gak...
Redigeret af Damhus - 28-Juni-2014 kl. 15:56 |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nåh, nu virker alt perfekt igen.. Strange..
Men super, jeg lader den stå VH1 Classic, et par minutter, så er alt godt.. |
||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er old news at det kommer fra en af de kanaler der sidder på den transponder. Indlæg om dette har været her flere gange. Se listen hos lyngsat.com hvike kanaler der eller vil virke med epg.
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pragtfuldt, tak.. Det virker.. ! |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej alle...
Godt nytår.. Hjælp..!! Nu har det igen ikke virket et stykke tid.. Det har virket på VH1 Classic, Motors TV, men nu sker intet?? |
||
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Full EIT Schedule på 1W sendes på 10.934 / V / 24.500 Lige nu sendes følgende kanaler på denne frekvens: Nickelodeon (N) HustlerTV VH1 Classic Nick-VH1C TS (Nickelodeon) Nick-VH1C TS (VH1 Classic) Nickelodeon (S) Nick (S)-VH1C TS (Nickelodeon (S)) Vh1 Nick (S)-Vh1 TS (Nickelodeon (S)) Nick (S)-Vh1 TS (Vh1) FOX TV3 Sport 1 Så hvis du tuner ind på en af disse kanaler, bør der komme EPG data.
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
1000 tak, men... Øv, det gider bare ikke virke, der sker ikke en fregne.. |
||
Bjorn A
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2016 Sted: Luxembourg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg bruger godt nok ikke dreambox men WMC, jeg får EPG når jeg vælger en af de nævnte kanaler på 10934 V SR24500, men selvom det givetvis er EPG for alle kanaler der udsendes, vil VMC kun anvende dem på de kanaler der er på denne frekvens/transponder. Det havde været fint, hvis Canal digital udsendte EPG på alle de frekvenser de bruger. Er der nogen som kender en løsning på at få WMC til at anvende EPG "på tværs" af frekvenser? Mvh Bjørn |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |