recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 11:28
Er der noget galt med EPG hos CanalDigital?
De bytter jo helt vildt rundt, på kanalerne, lige pt.

Og jeg kan ikke få den til at opdatere EPG mere, hverken på Nicklodeon (dansk eller norsk), tv3 sport, vh1 classic, og hvad der ellers plejer at virke.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 23:55
Har lige fået hjælp fra Radiomanden. Tune ind på TV2 Livstil, så er der 6 dages EPG
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Har lige fået hjælp fra Radiomanden. Tune ind på TV2 Livstil, så er der 6 dages EPG

Mange tak Smile
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 21:44
EPG er forsvundet igen..
Virker på ingen af de listede kanaler.
 
Hvad nu???
Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 21:48
Fra 15/06 er EPG update på 11216/V/24500
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af SmasherDK SmasherDK skrev:

Fra 15/06 er EPG update på 11216/V/24500
 
Okay, hvilken kanal er det f. eks?Confused
 
Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 21:59
TV 4 (Sweden)
Kanal 11 (Sweden)
Sjuan
TV 4 Film
TV 4 Fakta
TV 4 Komedi

Alle norske eller svenske.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 22:07
Altså, umiddelbart virker det ikke på nogen af de kanaler hos mig..
 
Nå, men jeg giver det 5 minutter på hver kanal i morgen, og ser hvad der sker..
 
Tak...
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 22:44
Nu ved jeg ikke hvad man kan gøre med en DreamBox, mht. EPG, men jeg kunne ikke forestille mig at gå tilbage til Canal Digitals elendige EPG. Bruger xmltv.se sammen med xepg (DVBViewer + Recording Service). Helt fantastisk EPG, med langt mere udførlige beskrivelser. Men som sagt, aner ikke om en DreamBox kan sådan noget
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:10
http://digitalt.tv/epg-data-transponder-canal-digital/
Her beskriver Canal Digital selv hvor EPG ligger.
Det burde svare til TV 4 (S), der sker bare ikke noget hos mig??Confused
 
Her bliver det også beskrevet..
 
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Nu ved jeg ikke hvad man kan gøre med en DreamBox, mht. EPG, men jeg kunne ikke forestille mig at gå tilbage til Canal Digitals elendige EPG. Bruger xmltv.se sammen med xepg (DVBViewer + Recording Service). Helt fantastisk EPG, med langt mere udførlige beskrivelser. Men som sagt, aner ikke om en DreamBox kan sådan noget
 
Her er jeg lidt på udebane..
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:13
Shit.... hvor er jeg træt af det..Angry
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu