|
Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ingen anelse om dreambox sammen med xmltv, men jeg ville nok starte med at google de to ord. Kan garantere at hvis du først har prøvet EPG fra XMLTV.SE, så vil du aldrig gå tilbage til Canal Digitals elendige EPG
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
SmasherDK
Junior bruger Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker helt fint på TV 4, har ikke testet de andre kanaler, da jeg bare valgte TV 4. Testede, det virkede. Og så røg den ind i EPGrefresh
|
|
Briskus
Bruger Oprettet: 07-August-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV4 virker også fint på Dreambox her, dvs. der er selvfølgelig ikke noget billede på, men EPG'en får den fint opdateret.
|
|
Cyberguy
Bruger Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fantastisk Nu virker min DB 800 også igen på Canal Digital
Opdaterede på få min. Jeg har uvidelsespakken EPGRefresh og fandt så lige ud af hvordan den egentlig fungerer, selv om det har virket i flere år ind til for nogle måneder siden.
Redigeret af Cyberguy - 28-Juni-2016 kl. 23:14 |
|
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke rigtig finde noget om Dreambox VS XMLTV Eller - anyways, så farer jeg vild..
|
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
"uvidelsespakken EPGRefresh" Hvor og hvordan finder jeg sådan en?
|
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lidt åndsvagt det her..
Jeg genstartede min Dreambox, nu virker alt!! Pyt med hvorfor, jeg er glad.. :-) |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |