|
Dreambox med Viasat og Canal Digital |
Besvar |
Forfatter | |
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2013 kl. 20:00 |
Hejsa
Jeg har en Dreambox 8000 HD, med Newnigma2-Release-2010-02-19. Jeg har Viasatkort i den, det kører problemfrit. Mine spørgsmål: 1. Kan jeg ligeså problemfrit komme et Canaldigital kort i boxen, eller er der noget jeg skal vide/gøre? 2. Kan jeg køre med begge kort samtidig, der er jo 2 kortlæsere, men skal der mere til? |
|
Praun
Junior bruger Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej!
Hvilken softcam bruger du? Canal digital kort virker uden ekstra opsætning med cccam. Jeg ved ikke med andre softcams. Jeg har aldrig prøvet med viasat kort sammen med canal digital kort. Men jeg kan ikke forestille mig at det skulle være et problem... edit: Af nysgerrighed, hvor gammelt er dit viasat kort? og har du lavet nogen speciel opsætning?
Redigeret af Praun - 05-Februar-2013 kl. 09:08 |
|
Hilsen Peter
|
|
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den gang jeg havde Dreambox virkede begge kort for mig. Jeg brugte mgcamd. Dog kan du ikke se Viasat HD
|
|
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger mgcamd.
Det virker jo som om det er problem frit.. Super, tak.
|
|
Praun
Junior bruger Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen!
Nogen andre der har erfaringer med viasat kort i dreamboxe eller andre boxe som f.eks. vu+ bokse? Kan det også lade sig gøre med de nye kort? Jeg er klar over det med HD Kanalerne, men det må jo være sådan når viasat absolut skal være på tværs...
|
|
Hilsen Peter
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |