|
dreambox og forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimer82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2012 kl. 16:32 |
hey folkens.
Ved ikke om jeg poster det rigtige sted, men det håber jeg. jeg har en dreambox dm800HD pvr med openpli. og så har jeg lige købt mig en yamaha forstærker, hvor jeg så ville kører optisk digital audio fra dm800 og ind i forstærken. Men der kommer intet lyd ud af forstærkeren. min ven som jeg købte forstærkeren af har sat det sammen, så den er sat rigtig i forstærken, og har valgt rigtig setting på forstærkeren. Så er spørgsmålet, hvad kan være galt. Skal der sættes noget instilninger op på dm800 eller skal der hentes et plugin så det virker. Som midlertidig løsning har jeg sat tvet til forstærkeren så dm800 sender lyd til tvet og tvet videre til forstærkeren |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet de forskellige valg på "audio"-knappen på DM'ens fjernbetjening? Og hvor får du i øvrigt TV fra, sat/luft/kabel?
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |