recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox som modtager af Canaldigital og
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDreambox som modtager af Canaldigital og

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Emne: Dreambox som modtager af Canaldigital og
    Sendt: 13-Januar-2006 kl. 12:27

Kan Dreambox'ene generelt sættes op til Canaldigital og Viasat- modtagelse ?

Kan de også modtage både DVB-T og DVB-S ?

Findes der en Dreambox med digital billedeudgang ? eller kan man nøjes med en scartudgang, som evt. udsender Yuv-signal ? Har læst mig til de sidste på Hifi-forum.de. De er lige lidt foran nede i Tyskens land.

Jeg har et LCD, som er HD-Ready og ville gerne gøre bruge af den bedre opløsningsmulighed, som den digitale udagng giver.

På forhånd tak for hjælpen

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2006 kl. 13:52

Kan Dreambox'ene generelt sættes op til Canaldigital og Viasat- modtagelse ?

>>Ja med rette opsætning så kan det køre begge systemer .

Kan de også modtage både DVB-T og DVB-S ?

>>Det er kun den nye 7025 der har twin tuner til fx dvb-s/dvb-t denne model har udskiftelige tuner moduler så man vælger selv om den skal have fx 2 dvb-s moduler i .

Findes der en Dreambox med digital billedeudgang ? eller kan man nøjes med en scartudgang, som evt. udsender Yuv-signal ? Har læst mig til de sidste på Hifi-forum.de. De er lige lidt foran nede i Tyskens land.

>>ved intet om det .

Jeg har et LCD, som er HD-Ready og ville gerne gøre bruge af den bedre opløsningsmulighed, som den digitale udagng giver

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu