recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dreambox

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

 
Tak, hvor finder man mon et modul uden +


De er ved at være vanskelige at opdrive. Prøv at google, eventuelt DBA eller Gul og Gratis. Jeg købte selv de 3 ud af 4 som jeg har brugt. Måske kan Carsten fortælle hvor han købte sit.

Flemming
 
Det prøver jeg :-)
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 14:33
Er det dette modul?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Er det dette modul?


Det er du nødt til at spørge sælger om det er med eller uden +. Det står formentlig på den anden side af modulet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 14:46
Jeg tænker at det ikke er C1+ ?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

De er ved at være vanskelige at opdrive. Prøv at google, eventuelt DBA eller Gul og Gratis. Jeg købte selv de 3 ud af 4 som jeg har brugt. Måske kan Carsten fortælle hvor han købte sit.

Flemming


Hej.

Jeg købte det billigst mulige og gav 203 Kr for 6 mdr siden. Her er et link med nye højere priser:


Hilsen Carsten.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

De er ved at være vanskelige at opdrive. Prøv at google, eventuelt DBA eller Gul og Gratis. Jeg købte selv de 3 ud af 4 som jeg har brugt. Måske kan Carsten fortælle hvor han købte sit.

Flemming


Hej.

Jeg købte det billigst mulige og gav 203 Kr for 6 mdr siden. Her er et link med nye højere priser:


Hilsen Carsten.
 
Fedt, det ligner da at det ikke er C1+
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Jeg tænker at det ikke er C1+ ?


Det tror jeg heller ikke det er. Hvem sælger det? Ikke at jeg skal bruge et - jeg har kabeltv og parabol.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 15:01
https://www.tektronic.dk/da/ca-moduler/2160-ca-moduler-boxer-tv-modul-ci-hd-smit-v-13-7300009055173.html
Men når jeg så kigger her, så står der jo direkte at dette kan afkode flere kanaler samtidig?
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Jeg tænker at det ikke er C1+ ?


Det tror jeg heller ikke det er. Hvem sælger det? Ikke at jeg skal bruge et - jeg har kabeltv og parabol.

Flemming
 
Fedt, men jeg er forvirret.Confused. Det var en annonce jeg faldt over.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

https://www.tektronic.dk/da/ca-moduler/2160-ca-moduler-boxer-tv-modul-ci-hd-smit-v-13-7300009055173.html
Men når jeg så kigger her, så står der jo direkte at dette kan afkode flere kanaler samtidig?


Det er jo netop et CI+ modul som du bør undgå.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

. Det var en annonce jeg faldt over.


Ja, men hvor? Privat eller firma?

Flemming


Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

https://www.tektronic.dk/da/ca-moduler/2160-ca-moduler-boxer-tv-modul-ci-hd-smit-v-13-7300009055173.html
Men når jeg så kigger her, så står der jo direkte at dette kan afkode flere kanaler samtidig?


Det er jo netop et CI+ modul som du bør undgå.

Flemming
 
Ja, jeg forstår.. Men jeg bliver bare forvirret fordi der i beskrivelsen står at det kan afkode flere kanaler samtidig.
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu