|
Dreambox |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |||
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Privat, brugt..
|
|||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men sælger siger så at det ikke understøtter DVB-T2, er det et problem?
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Han ved vist ikke hvad han snakker om. Modulets eneste opgave er at fjerne krypteringen, som ikke har noget med sendestandarden at gøre. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak, jeg prøver sku den.. :-)
|
|||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det giver mening
|
|||
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et godt skandinavisk forum for Dreambox findes her: http://digsat.net/ og har også deres eget PeterPan image der er lavet til skandinaviske brugere. :)
Vedr. Boxer kort. Hvis Boxer ikke bruger CI+ i deres kryptering, så skulle man kunne bruge kortet direkte i Dreamboxen via SoftCam uden noget CI-Modul. Og så kan man afkode 10 kanaler uden problemer, hvis man har brug for det. Dette kan du(/I finde ud af inde på digsat.net. MVH
Palleba |
|||
Med venlig hilsen
Palleba |
|||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg havde Peter Pan image på en tidligere dreambox, det var fantastisk. Men jeg løber panden mod muren med både installation af Peter Pan og Soft Cam. Jeg håber der er nogen der kunne hjælpe mig, jeg vil gerne betale i gode bøffer og rødvin
|
|||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan jeg få lidt hjælp i den rigtige retning til "how to install Peter Pan Image" og det rigtige softcam?
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Google, måske endda på ovennævnte forum. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg prøver, jeg synes bare det er svært at finde en "idiot sikker" fremgangsmåde.. Det er helt sikkert mig der ikke forstår
|
|||
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det rigtige Softcam er installeret på forhånd, man skal bare installere imaget, og ja, du kan få hjælp til dette på digsat.net. :)
MVH
Palleba |
|||
Med venlig hilsen
Palleba |
|||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |