|
Dreambox |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE]
Lod du den være slukket et par minutter eller flere? Har du mulighed for at prøve på et andet TV? Et nyere et?
[/QUOTE]
Ja, jeg har ladet den stå slukket uden strøm på længe, jeg har haft den "tændt" med strøm på længe. Og jeg prøvede lige på et andet nyere fjernsyn også, der sker intet.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lod du den være slukket et par minutter eller flere? Har du mulighed for at prøve på et andet TV? Et nyere et?
[/QUOTE]
Ja, jeg har ladet den stå slukket uden strøm på længe, jeg har haft den "tændt" med strøm på længe. Og jeg prøvede lige på et andet nyere fjernsyn også, der sker intet. [/QUOTE]
Så har jeg vist ikke mere at gøre i denne tråd...
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg har ladet den stå slukket uden strøm på længe, jeg har haft den "tændt" med strøm på længe. Og jeg prøvede lige på et andet nyere fjernsyn også, der sker intet. [/QUOTE]
Så har jeg vist ikke mere at gøre i denne tråd... [/QUOTE]
Den er nok bare død Jeg har lavet en reklamation på den, så må vi se. Tak for hjælp
|
||
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du ikke endnu har pakket den ned, så er her en video (på tysk) der viser hvordan man opdaterer...
Link: http://https://www.youtube.com/watch?v=qgZk6VjYutc MVH Palleba |
||
Med venlig hilsen
Palleba |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, jeg har lige prøvet, men uanset hvad jeg gør, så lyser displayet bare rødt, ingen kontakt
|
||
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, det var lort, men måske kan denne tråd hjælpe dig videre:
http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?threadid=193585 MVH
Palleba |
||
Med venlig hilsen
Palleba |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt, det ser lovende ud, det prøver jeg senere, tak
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, altså, det lykkedes mig at få den i recovery mode, man skulle bare rammen knappen på fronten på det helt rigtige tidspunkt. Men jeg kan ikke rigtig komme videre, jeg kan godt uploade en fil, men den går bare i stå, med en "fail" besked, "error". Det samme hvis jeg prøver "recovery" funktionen. |
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den dreambox er død
Jeg har fået en ny, den kører uden problemer. Jeg har installeret Peter Pan Image på, det er super sejt, tak for hjælpen. Som jeg forstod det, så skulle der være hvad der skal bruges af softcams fra starten? Jeg kan kun få mit boxerkort til at køre med Et CA modul i, ikke med kortet direkte i læseren? Hvad får jeg mon det til at virke?
|
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
miri
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke nemmere, bare at bruge det som det er? Med modulet? Det har jo været en lidt "hård fødsel"....
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |