|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wolffbrix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 10-Juli-2010 kl. 17:42 |
Hej,
Jeg er på udkig efter et vægbeslag til min PX 46S10e, jeg har brug for et beslag hvor jeg kan dreje skærmen omkring 40-45 Jeg har både på beslag fra DMP, G&BL samt fra Vogels men det er en jungle derude, så nogen der gode erfaringer med et mærke? Venligst Michael W |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Har selv et Vogels 8225 til min 37" - kan drejes 45 grader til hver side. Men da du har en 46" kan du kikke på en 8325 : http://www.befro.dk/shop/vogels-efw-8325-6829p.html
|
|
![]() |
|
![]() |
|
wolffbrix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Tak for svaret, nu vil jeg undersøge hvad min væg egentlig består af :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |