|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jaffij ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 23-Maj-2007 kl. 17:23 |
Jeg har lige ændret på min overskrift for et tidligere indlæg, måske giver det lidt mere respons
Hej ! Jeg står og skal bruge et vægbeslag til LCD samsung LE32M61. Det skal kunne drejes lidt (ca 45 grader) , så jeg havde kigget på EFW6225 fra Vogels. Er der nogen der har prøvet disse 2 ting sammen ? Er der andre forslag til hvilke man kan bruge, til en pris på max 800-900 kr. Pls help ! Jeg er lidt på bar bund. Det er Vesa 200x200 det skal bruge. Jeg har prøvet Vogels fitting side, uden held. De siger at man ikke kan få et drejebart beslag til mit tv :-( PFT :-) |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hejsa Den her kan bruges, http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=747&sub=220& amp;page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
jaffij ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg har nu fået et EFW6225 fra Vogels, og det virker som det skal, altså kan det godt bruges til 32" samsung LE32-M61
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |