|
Drengerøv på low-budget |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kan se, at du har de samme prioriteringer ved flytningen, som jeg havde da jeg flyttet hjemme fra! Det ser squ godt ud!
|
||
![]() |
||
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
|
Ja hehe. Går meget op i flotte, stilfulde ting/design. Helst ikke for meget pizza, snavset vasketøj og rod med kabler - rundt omkring. ;-)
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
![]() |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Der skal da ryddes op i den bunke af fjernbetjeninger :-)
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
|
vedr fjernbetjeninger kunne denne måske være sagen
Jeg overvejer ihvertfald selv at investerer i en. Det ser ret smart ud
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Jeg er ihvertfald rimeligt glad for mig. Det er dog ultimate modellen (Mener den kan styre flere enheder plus at fjernbetjeningen har et display).
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Der er jo ikke noget galt i, at være narcissist. :P
|
||
![]() |
||
|
P*S.. Det er jo det som sker når man skriver en besked fra arbejdet og ikke lige får læst sætningen ordenligt igennem.. :-)
Redigeret af hedberg - 05-Juli-2013 kl. 17:34 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er vi alle i en eller anden grad ;-) |
||
![]() |
||
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
|
Flot flot
![]() Hm den nye harmony må jeg hellere også se nærmere på. Mvh Kim |
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
![]() |
||
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
|
Det er FEDT at være lærling ![]() Jeg tror jeg nåede at brænde 100k af på stereoanlæg og ca. 80k på motorcykel, da jeg var i lære i 90'erne ![]() ![]() ![]() Jeg har ikke nået at se hele tråden, men det ligner seriøs drengehygge af bedste skuffe ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
|
Det vil jeg bestemt gøre !! ![]() ![]() Næste projekt bliver at få rettet alt pænt til. Mangler lidt finish, evt 5.1 og div malerier og pynt rundt omkring. Glæder mig sådan til at blive 18 - der ryger nogle gode penge ind på kontoen!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |