recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drengerøv på low-budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drengerøv på low-budget

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 10:08
Jeg kan se, at du har de samme prioriteringer ved flytningen, som jeg havde da jeg flyttet hjemme fra! Det ser squ godt ud!  
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Jeg kan se, at du har de samme prioriteringer ved flytningen, som jeg havde da jeg flyttet hjemme fra! Det ser squ godt ud!  

Ja hehe. Går meget op i flotte, stilfulde ting/design. 

Helst ikke for meget pizza, snavset vasketøj og rod med kabler - rundt omkring. ;-)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Munkieftw Munkieftw skrev:

Ja hehe. Går meget op i flotte, stilfulde ting/design. 

Helst ikke for meget pizza, snavset vasketøj og rod med kabler - rundt omkring. ;-)
Wink
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 11:30
Der skal da ryddes op i den bunke af fjernbetjeninger :-) 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 11:54
vedr fjernbetjeninger kunne denne måske være sagen

Jeg overvejer ihvertfald selv at investerer i en. Det ser ret smart ud
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 13:13
Jeg er ihvertfald rimeligt glad for mig. Det er dog ultimate modellen (Mener den kan styre flere enheder plus at fjernbetjeningen har et display).

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg er ihvertfald rimeligt glad for mig.

Der er jo ikke noget galt i, at være narcissist. :P
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 17:33
P*S.. Det er jo det som sker når man skriver en besked fra arbejdet og ikke lige får læst sætningen ordenligt igennem.. :-) 

Redigeret af hedberg - 05-Juli-2013 kl. 17:34
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg er ihvertfald rimeligt glad for mig.

Der er jo ikke noget galt i, at være narcissist. :P

Det er vi alle i en eller anden grad ;-)
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 13:07
Flot flot    Herligt at se at du få noget brugbart ud af dine penge og har den interesse.

Hm den nye harmony må jeg hellere også se nærmere på.

Mvh Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 19:52

At være elev, er endnu det bedste der er sket for min økonomi. Det skal siges jeg spiller som DJ, og har andre bi-jobs som giver gode penge :-)
Men hyggeligt er det altid med drengene ;-)

Det er FEDT at være lærling
Jeg tror jeg nåede at brænde 100k af på stereoanlæg og ca. 80k på motorcykel, da jeg var i lære i 90'erne

Jeg har ikke nået at se hele tråden, men det ligner seriøs drengehygge af bedste skuffe Nyd det i fulde drag       
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af E100 E100 skrev:

At være elev, er endnu det bedste der er sket for min økonomi. Det skal siges jeg spiller som DJ, og har andre bi-jobs som giver gode penge :-)
Men hyggeligt er det altid med drengene ;-)

Det er FEDT at være lærling
Jeg tror jeg nåede at brænde 100k af på stereoanlæg og ca. 80k på motorcykel, da jeg var i lære i 90'erne

Jeg har ikke nået at se hele tråden, men det ligner seriøs drengehygge af bedste skuffe Nyd det i fulde drag       

Det vil jeg bestemt gøre !! SmileTongue Drengene tager sig også godt brug af skærmen.

Næste projekt bliver at få rettet alt pænt til. Mangler lidt finish, evt 5.1 og div malerier og pynt rundt omkring. Glæder mig sådan til at blive 18 - der ryger nogle gode penge ind på kontoen! Clap
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu