recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drengerøv på low-budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drengerøv på low-budget

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 17:19
Hvilke Remote brugte du til at starte filmen på projektor? Eller er det en bærbar direkte som er tilsluttet projektoren?

Ser lækkert ud ellers :)
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 14:54
Hej Jordan,

Jeg sætter mig i sofaen og rækker ud efter min iPad, derfra kan jeg tænde min NUC via WOL og bladre gennem mine film. Samt starte, pause osv. 

Jeg kan også vælge at starte tv'et og slå over på HDMI2.
Min PS3 og NUC samt PC er samlet i receiveren, og bliver fra HDMI OUT, til 2 tv'er og projektoren.

Så kan se indholdet med billede og lyd, 3 forskellige steder. :-)
Projektoren tænder selv når den får signal fra NUC'en.
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 16:48
Ja kan godt se jeg formulerede mig forkert, alt dette kan jeg også gøre med min iPad. :) Men hvilken Remote app bruger du? Bruger bare den som hedder xbmcRemote. Synes dog ikke den ser lige så fancy ud som din. :)

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 07:53
Arh ja okay. Den hedder "Constellation", den er virkelig fed. Den koster vidst 19 kr til iPad men det er mig ligegyldigt.

På denne får ligesom den fulde oversigt over alle dine film og serier. Så det view du har på xmbc kan man hive ned i "mini-form" på iPad'en. 

Det perfekt når kæresten vil vælge film at hun bare kan sidde med den og kigge igennem.(De vælger jo ud fra coverbilledet :s )
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 10:51
Tak :) tjekker den ud.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 13:58

Her er lidt opdateret billeder. Ikke så meget nyt. Blot prøvet at føre det hele lidt pænere.

Der manglede noget under lærred. Har anskaffet mig en bette skænk.

Stofa's Zaptor boks.

Ved ikke hvorfor billedet blev grumset. Men her er mit skrivebord. Skærmene kan skifte alt efter om jeg er på stationær eller bærbar(dockingstation).

Soveværelset tv'et er også kommet op og hænge. Har desværre ingen ordentligt højtaler løsning herinde.

Stue tv'et med gardinerne nede.

Stue tv'et, billede fra i sommers.

Et billede af skænken - og hvad der ellers er proppet under lærred.

Det var sådan set det.

God weekend til jer alle.

Redigeret af Munkieftw - 25-Oktober-2014 kl. 14:07
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 14:47
Fin tv-bords løsning! Hvad er det? Og er det to løse sektioner, som er lagt ovenpå hinanden?

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 09:58
Hej Henrik,

Ja, kan faktisk ikke huske hvad de hedder. Men man køber dem samlet. Også kan den justeres fra at være 3m bred (som den står på billedet) til 1,8 - mener jeg det er. Alt efter hvor meget de ligger ind over hinanden. 

Mvh
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 10:06
Den smalle løsning var netop idéen her.

Men hvor køber man dem så?

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 10:40
Puha, den er købt i Ilva. Meeen kan ikke finde noget bon på den. Og den er ikke til at finde på deres side.

Så må være dig svar skyldig. Unhappy
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu