|
Dårlig betjening af Postdanmark |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aner jeg ikke |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Hvis den er sendt uden, så er det jo ikke en dårlig service! |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ja det ser ikke godt ud ;-( |
|||
![]() |
|||
||
Når der står "forsøgt afleveret" må jeg gå ud fra den er MED omdeling |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
||
Hvad stod der af adresse på pakken?
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Der stod den korrekte. Vi har fået en Døgnpost i den lokale Fakta. Så helt i tråd med hvad der skrives om PostDK's service, tror jeg man er lidt ligeglad med privatkunderne, der jo bare kan hentepakken sammen med en pose frosne ærter |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
||
Skriv en klage til Post Danmark
Hvis postbuddet skriver en forkert adresse på slippen, han smider i din postkasse, så skal han have skideballe. Klaus |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
Der er åbenbart nogle postbude der skriver sedlerne på forhånd, og så lader være med at tage pakken med ud på ruten. Det blev fortalt i den Kontant udsendelse, jeg linkede til tidligere.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Sidst jeg klagede blev der banket på min dør dagen efter. Her stod et postbud med en personlig undskyldning.
Spæder bliver taget hånd om klager. Hvis alle klager kan det være servicen bliver forbedret.. I værste fald fjernet |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Pis, jeg står ikke lige og mangler frosne ærter. |
|||
![]() |
|||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
||
Her var samme problem med at man VAR hjemme men pakkerne ikke afleveret.
Nogle gange nåede man lige at se postbilen køre igen. Det ringede jeg og brokkede mig over og så fik jeg ad vide at posten havde ringet på FIRE gange (og den ringer dobbelt), men der blev ikke åbnet ![]() Nu har jeg to hunde at rende rundt her som i den grad reagerer på ringeklokke/banken på, så det ved jeg ikke passer. Så fik jeg den idé at lave denne (billedet) og hænge den på døren og postkassen - og poste det på facebook ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Bassekat - 02-August-2013 kl. 16:13 |
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
||
Intet nyt i at PostDk bare smider en seddel i postkassen. Det har de endda gjort på mit arbejde, hvor postkassen sidder inde i opgangen, dvs de gad bare ikke gå op på anden sal med pakken.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |