|
Dårlig betjening af Postdanmark |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det var ikke postbudet på scooter, der havde smidt lappen i min postkasse, for jeg snakkede nemlig med hende da hun kom brølende på scooteren. Men hun havde kun en pakke med til min nabo. Så det må være postbilen der kører rundt med pakker om formiddagen, der har dummet sig. Selvom det er en A3 bubblekuvert, er den mærket: "Privatpakke med omdeling" |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
Kampus kan da kun tilslutte mig dine erfaringer, vi har enda været hjemme med åben vinduer og det hele, hvor posten bare smed en seddel i postkassen, det var sku flabet.
|
||
![]() |
||
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
|
ja de har sindsyge priser og elendig service. havde det bare været vildt billigt kunne man bedre forstå servicen |
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2411 |
|
Nu vi snakker post dk og service, her i morges var jeg på vej til min bil og havde taget et vred reklamer med til papircontaineren, fra min postkasse der ellers tydeligt er markeret med reklamer nej tak mærke.
Da jeg kom hen til parkeringspladsen og den lille plads hvor boligforeningens affaldskontainere og papirkontainer er, holdt der en skraldebil og blokerede for min bil. Skraldemanden havde rullet papirkontaineren hen til skraldebilen og stod og rodede med et eller andet. Jeg sagde god morgen og spurgte lidt kækt om det var vores nye papirkontainer og pegede på skraldebilen. "Ja det er åbenbart også en postkontainer" svarede skraldemanden og først der så jeg at han stod og var ved at fiske et mindre bjerg breve op af ladet på skraldevognen. Han havde fisket en stabel på noget der ligner 40 cm op og var igang med at redde en bunke løse breve. Det lignede sådan en god posttaske fuld, de fleste stadig bundtet med elastikker omkring og der sad også nogle sorteringslabels af en art. Nu da skraldebilen holdt i vejen for min bil havde jeg tid til at kigge lidt grundigere og sludre lidt med skraldemanden, han sagde at det ikke var unormalt at finde u-omdelte breve når han var rundt og tømme kontainere, det skete så jævnligt at han havde vænnet sig til at kigge en ekstra gang sådan helt generelt. Nu er brevene sandsynligvis afleveret på et postkontor, det sagde han ihvertfald at han ville gøre, og lur mig om ikke post dk checker de der sorteringslabels og datoer for at finde ud af hvilket postbud der skal have et solidt los i røven? Så jeg kan få reklamer på trods af reklamer nej tak, men det ser ud til at breve bliver leveret i papirkontaineren istedet, flot!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |