|
Dårlig billede med component |
Besvar |
Forfatter | |
alaewin
Ny bruger Oprettet: 10-Maj-2007 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 01:07 |
Hej
Har netop fået ny projektor. En 1080p Optoma Hd23. En super opgradering ift min gamle 720p infocus....skulle man tro. Men når jeg tilslutter min xbox (med component) får jeg et ringere billede end på den gamle. Det er som om kanterne bliver FOR skarpe og træder for tydeligt frem og de fremtræder endda dobbelt(Det ligner at man spiller et PC spil uden anti-aliasing sæt til, hvis det giver mening :)). Det kan være svært at se men hvis jeg f.eks. spiller FIFA eller andet med meget panorering er det ret tydeligt. Jeg har prøvet at indstille xboxen til både 720p, 1080i og 1080p uden jeg overhoved kan se forskel. Tilslutter jeg min PC i 1920x1080 (med DVI->HDMI) står det til gengæld knivskarpt. Ser jeg f.eks. en film i HD er der ingen tvivl om at billedet fremstår langt bedre end på min gamle projekor. Det er en ren fornøjelse. Men hvorfor denne forskel på Xbox? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |