|
Dårlig dvd-kvalitet på Panasonic BDT210 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2012 kl. 13:34 |
Hej allesammen
Har efter anbefalinger på siden købt mig en Panasonic BDT210 til mit fjernsyn (Samsung LE40C535F1W). Den afspiller blu-ray film uden problemer i en rigtig fin kvalitet. Problemet er, at det ser kornet ud, når den afspiller dvd-film. De så flottere ud på min gamle billige dvd-afspiller. Hvordan kan det være, og hvad kan det skyldes?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at sætte den til "native ud" på HDMI. OG hvis den ikke kan det så "576i" når der spilles DVD. Det er nemlig muligt at dit TV er bedre til interlacing.
Redigeret af Kampus - 25-Februar-2012 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som udgangspunkt, må der ligge en indstillingshurdle i dit setup. Bevares, din Pana afspiller er ikke verdens bedste DVD afspiller, men afspiller nu DVD ret fornuftigt, og det bør derfor ikke være kornet
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |