Hej
Jeg har Dansk Kabel TV og derigennem et YouSee Plus abb., som giver adgang til et par HD kanaler (TV2 Sport HD, Kanal 5 HD, TV2 Film HD).
Jeg flyttede i ny lejlighed for et halvt års tid siden. Lige fra den dag jeg flyttede, har jeg manglet TV2 Sport HD. Jeg har selvfølgelig forsøgt at opdatere kanalerne, sågar nulstille og lave en helt frisk søgning. Intet hjalp. En dag blev Kanal 5 HD så flyttet til en ny position på sendenettet, og jeg skulle derfor tage en ny søgning. Men den har aldrig fundet den igen, så jeg står altså nu uden de 2 HD kanaler.
Jeg har været i kontakt med både YouSee og Dansk Kabel TV, som mener at problemet nok ligger i mit antennekabel. Men det altså dobbeltafskærmet og alt det der, så det tror jeg umiddelbart ikke. Jeg tror derimod problemet ligger i installationen i bygningen, som er en gammel ejendom der dog er renoveret til god stand. Men et eller andet er der i hvert fald galt med signalet. Nogle gange forsvinder signalet i 2-3 sekunder. Dette sker typisk 1-2 gange i løbet af en hel aften, så det er til at leve med, da det hurtigt returnere. Jeg har lagt mærke til, at den ofte gør det, lige når jeg tænder eller slukker lyset i køkkenet
![Confused Confused](smileys/smiley5.gif)
Kunne vel tyde på at der et eller andet galt i installationerne?
Tror I jeg har ret, og er der overhovedet noget at gøre ved det? Tvivler på at min udlejer har lyst til at betale for reperation, da det nok bliver dyrt. Jeg kunne selvfølgelig få en teknikker på besøg for at undersøge det, men hvis problemet ligger i bygningsinstallationerne, får jeg en regning for det, og det vil jeg selvfølgelig helst være foruden.