recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig kvalitet Video8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDårlig kvalitet Video8

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 23:28

Hej Folp    ja jeg har redigeret i det hvis man kan kalde det sådan  ,  jeg har ikke muligheden på HHD  , men kun på DVD,en efter den er brændt er der noget der hedder  Partial Delete  dvs jeg fjerner en del  og når det er gjort lukker jeg DVD'en  (Samsung HR-734 )

Rapsodyen  er kun en Multimediebox hvor man monterer en 3,5" HD i  op til  750GB  istedet for at brænde det på DVD er det kopieret over på den  som tilsluttes TV  med  S-VHS / Component  den kan afspille næsten alt  i Film / musik / billeder  fylder som en Ext HD med USB 2.0 for tilslutning til PC     www.rapsody.de

Til top
j_skib Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 14:46
Hej Sabine.

Fik du svar på dine spørgsmål?

Jeg har flyttet en del optagelser fra VCR-bånd til DVD-skiver. Jeg får det bedste resultat ved at sammenkoble video'en og en DVD-optager med et scart kabel. Derefter overspilles det hele til DVD-optagerne i bidder på 2 timer. Når optagelserne er flyttet over på DVD-skiver, har du sikret dine optagelser mod yderlige ældning (optagelser på bånd bliver dårligere med tiden). DVD-skiverne kan derefter redigeres på en PC, jeg bruger freewareprogrammet DVD-shrink til klipning/sammenklipning.
Det er meget tidskrævende, at redigere i gamle optagelser, men det har du vist fundet ud af.

Ang anskaffelse af en DVD-optager, er det ikke nemt at råde. Læs lidt her på Recordere, og vurder hvad dit behov er. Jeg tror at du nemt kan købe en ny DVD-optager, for hvad det koster at få en prof til at flytte dine 25 bånd.

Bare skriv hvis vi kan hjælpe, vi har alle være nye inden for dette område.

Venlig hilsen
Jørgen.

Redigeret af j_skib - 05-Januar-2008 kl. 14:47
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu