|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steig ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 16-April-2004 kl. 01:58 |
Hejsa Jeg har lige købt en LiteOn LVW-5001 recorder. Jeg har det problem, at der er støj på nogle af kanalerne. Billedet er fint på næsten alle kanaler og finjustering af lyden hjælper, men så bliver billedet dårligt (læs uacceptabelt). Det samme skete for den første recorder (samme model), som jeg så byttede til denne her.
Redigeret af Steig |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Steig Det lyder som en dårlig tuner. Jeg kan huske at det var den slags man sloges meget med i den første tid med dårlige VHS optagere fra østen (tilbage i midt-firserne). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Thomas Lind Chr ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
jeg har samme problem med min dvd recorder.- det er især signalet fra tv2 der er dårligt. - er der nogle løsninger?
|
|
![]() |
|
Thomas Lind Chr ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Steig ja, - så fandt jeg løsningen, det hjalp i hvert fald mig. Du skal downloade 2 stk ISO filer fra http://www.liteonit.com/DC/english/download/index.asp der er udførlig anvisning på siden. Du skal bare være opmærksom på at du sakl gøre det af 2 omgange. Redigeret af Thomas Lind Chr |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |