|
dårlig mobil-dækning |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2012 kl. 09:37 |
|||
Hej.
Jeg er forholdsvis ny i forhold til at gå på nettet med min telefon, men købte en iPhone 4s for ca. 4 måneder siden, og bruger den til mail, surfe osv. Jeg er Telmore-kunde og har den pakke, der hedder 6 timers tale/1 gb data for 149 om måneden. Jeg synes det er svært at finde info om hastigheden. Men jeg synes tit, at nettet er MEGET langsomt. (i forhold til, at reklamer mm fortæller at mobilt bredbånd efterhånden nærmest kan erstatte den hjemlige ADSL-opkobling). Jeg kan til nød forstå at langt ude på landet kan dækningen være forfærdelig, men jeg bor i Aalborg, og forleden befandt jeg mig på toppen af en ret høj bakke (sohngårdsholmsvej, red), og selv her skiftede telefonen til "E" (edge) og nettet var så langsomt, at jeg var nødt til at opgive at finde info om hvem, der havde vundet grandprixet på dr's hjemmeside. Jeg har ikke studeret de forskellige mobil-data-udbydere så nøje, men jeg tænker, at TELMORE bruger TDC's net, så jeg burde vel være i gode hænder, eller hva? PS: Det var for resten sverige der vandt, fandt jeg så ud af. Men Danmark fulgte godt med "et par pladser længere nede" :-( |
||||
![]() |
||||
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
På Telmore´s hjemmeside står der:
|
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|||
Hent en app til at teste hastigheden - søg på ookla.
Jeg har prøvet TDCs net (Fullrate) på min iPad, og der var upload begrænset til 0,05 Mbps ![]() Fullrate support sagde at de aldrig havde hørt om det, men lidt google opklarede, at TDC begrænser upload på nogle enheder. Bruger nu BiBob, og det er hurtigere, hvor jeg bor. 3-5 Mbps download / ca. 0,5 Mbps upload. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
|||
Er på Telenor, 3 GB data, mine 10 nærmeste og 2 timers tale. For 75,-kr. DL er 5 Mb, UL er ca. 1,3 Mb.
Bor Svenstrup J. Fungerer rigtig godt, synes det er hurtigere end GVD. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |