|
Dårlig oplevelse med Bring (aka not bring) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:24 |
Fredag sad jeg 8-15 og ventede på chaufføren fra Bring
Klokken 14:47 kan jeg se på Brings websted, at chaufføren forgæves har forsøgt levering Så ringer jeg til Bring: Chaufføren så, at min ejendom ikke har dørtelefon... og så kørte han igen Mage til uprofessionelt foretagende har jeg da sjældent set Manden skal da ikke køre rundt uden mobilnummer til kunderne Har du oplevet det samme? Så kan vi måske få Bring til at gøre det obligatorisk, at chaufføren ringer |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I det mindste kommer Bring til din adresse. Her hos os gider Post DK end ikke dukke op, men lader som om ingen var hjemme og så får man lov til at hente sine pakker på et "posthus" omkr. 4 km fra adressen ...selv for pakker med omdeling.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Nu ved jeg ikke hvad det er du venter på.
Post Danmark ringer jo heller ikke i forvejen. Hvorfor er der ingen dørtelefon? Og var døren låst? |
|
![]() |
|
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
I horsens gør postdanmark det samme, jeg er begyndt kun at få det sendt til postboks - Postdanmark svar er dog tit at ligge det i en postboks i den anden ende af byen der ligger lige ved deres pakkecenter så de ikke skal køre den ud til deres egen pakkeboks. Jeg har ringet og sagt det til deres kundeservice at det vil jeg ikke have, hvorefter han påstod at sender må havde skrevet forkert pakkeboks nummer selv om jeg stod med pakken og det var et print med det rigtige pakkeboks nummer. Postdanmark er bare ligeglade.
Redigeret af Male80 - 30-Januar-2016 kl. 19:51 |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2411 |
Jeg har droppet at bede postdanmark om at levere til pakkeboks. De sidste mange gange jeg har bestilt pakker til levering i pakkeboks er det alligevel endt med at jeg skal hente den på posthuset, så nu har jeg kastet håndklædet i ringen og beder om levering til posthuset.
Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at jeg har været uheldig og der tilfældigvis har været så mange uafhentede pakker i pakkeboksen, at der ikke var plads til min, det undrer mig dog at det sker gang på gang. Resultatet er, at hvis jeg bestiller levering til pakkeboks ender det med at tage en ekstra dag, fordi postdanmark først skal finde ud af at der ikke var plads (eller hvad årsagen nu er) og derefter køre rundt resten af dagen med min pakke for først at levere den til posthuset efter lukketid. Til gengæld kan GLS sagtens hitte ud af at levere til min lokale vinhandler nede på hjørnet og DHL kan også finde ud af at levere til swipboks i Netto, det ser kun ud til at det er postdanmark der ikke kan finde ud af at levere til postdanmarks egne pakkebokse..
Redigeret af strandvasker - 30-Januar-2016 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Hvor er det dejligt at bo i en lille snotby. Sparer pengene og vælger afhentning på posthus (der er kun et sted i byen). Så kan jeg nemlig afhente dagen inden jeg ville kunne når de er med omdeling (seddel i postkassen og "hent i morgen".
Klaus |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6305 |
Mufti: Så nu er det min skyld?
Jeg forventer et opkald, når han er kommet Han kører rundt med en (måske dyr) vare som han ved, man sidder og venter på Redigeret af jake51 - 30-Januar-2016 kl. 21:16 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
PostDK mail'er og sms'er når pakken er på vej. På T&T kan man følge hvor langt den er kommet. Meen, det afhænger i den grad af om afsender har udfyldt de nødvendige data.
Så hvem er pakken fra? Måske sku du klandre dem istedet. |
|
![]() |
|
Jeg tvivler meget på, at jeg kan få dustin.dk til at skifte transportfirma
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
Er det et parcelhus, eller en 10 etagers ejendom uden elevator, hvor du bor øverst, og der er kun ringeklokke oppe ved dør? ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Det kommer vel lidt an på, hvad aftalen er/var. Den eneste gang jeg nogensinde er blevet ringet op var af en decideret fragtmand, der kom med et tv til mig. At han så valgte at holde så langt fra indgangen til min bolig som mulig, samtidigt med, at jeg lige var blevet opereret for seneskedehindebetændelse i venstre hånd er en "sjov", men uinteressant, detalje i denne sammenhæng. Såvidt jeg af egen erfaring ved, er det bedste, som Bring (og de fleste andre logistikudbydere) tilbyder, at sende en SMS til dig hvilken dag og i hvilket tidsrum du kan forvente leveringen af en pakke, men det er da muligt, at man kan aftale at blive ringet op. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Ingen dørtelefon
Jeg bor på tredje sal Fik ingen sms, intet opkald Bring mener, at de ikke kan levere mere præcist end mellem 8-16 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |