recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig vane at slette overskrift ved salg!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dårlig vane at slette overskrift ved salg!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dårlig vane at slette overskrift ved salg!
    Sendt: 28-Juli-2016 kl. 15:46
Nu ser jeg lige et kabel minidisplayport til hdmi i Nettoavisen til 59kr og har set en efterlyse kablet herinde i dette forum.

Men det er umuligt at finde vedkommende, og det må være fordi han har slettet overskriften.

Så istedet for vær venlig at forlænge "S" til Solgt, og behold overskriften
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 16:28
kunne ikke være mere enig Kampus.

Hvad er ideen med at redigere alt? har man noget at skjule? Sælger man stjålne ting? hvad er det som gør at folk prøver at skjule det så meget. 
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 17:18
Jeg undrer mig også lidt over trenden med at fjerne prisen fra ting der er solgt, det kunne være cool hvis man kunne søge i gamle handler og få et overblik over hvad en given dims plejer at blive handlet for.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 17:45
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 18:16
Hahahahahha godt fundet Klaus ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Kig evt her:
http://forum.recordere.dk/hvad-er-meningen-med-at-slette-trde-og-indlg_topic146084_page1.html

Klaus

Det kan slet ikke sammenlignes. Jeg blev svinet til af flueknepperi omkring min sammenligning af to tlf. Det vil jeg fandme ikke finde mig i

Her vil jeg hjælpe en med et billigt kabel, men kan ikke fordi mange sælgere sletter deres overskrift ved salg.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nu ser jeg lige et kabel minidisplayport til hdmi i Nettoavisen til 59kr og har set en efterlyse kablet herinde i dette forum.

Men det er umuligt at finde vedkommende, og det må være fordi han har slettet overskriften.

Så istedet for vær venlig at forlænge "S" til Solgt, og behold overskriften

Jeg er helt enig med dig, det er røv irriterende når folk sletter overskriften, når dimsen er solgtDead
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 20:23
Mon ikke man gør det af venlighed.

Tror selv at jeg har slettet nogle handler.    

Ikke for at skjule noget, men bare for at få annoncen væk når varen er handlet så andre ikke tror der er handel i gang.

Ved godt at man bare kan markere emne med SOLGT.     Må prøve at huske på det fremover.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Det kan slet ikke sammenlignes. Jeg blev svinet til af flueknepperi omkring min sammenligning af to tlf. Det vil jeg fandme ikke finde mig i.


Så er det okay at man sletter?

For øvrigt, så gik det lige så meget på første indlæg side 4 og mit svar derpå, på side 5.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 08:48
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

@Kampus: Er det ikke denne tråd:

Jo og mange tak Bjur. Den lå i Film Køb/Salg. Så er det ikke så sært jeg ikke kunne finde den
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 10:25
Velbekomme:)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu