|
Dårlig wifi på telefon problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2015 kl. 08:49 |
Jeg har i dag en del problemer med at få et ordentligt wifi signal på mobiltelefonen.
I starten nægtede den at finde mit net. Den endte altid med at skrive at dårlig forbindelse var forhindret. Jeg fjernede fluebenet der sikrede mod dårlige forbindelser. Det hjælper ikke meget. Den finder nettet, men med dårlig forbindelse. Desuden er den lang tid om det. Den skriver Godkender... Hent IP-adresse....og endelig godkend, sikret med osv. Ofte begynder den så forfra med processen igen. Tjekker jeg forbindelsen på telefonen mens den. Forsøger at skabe forbindelse står der at signalstyrken er god, og jeg har tjekket hastigheden på ipad'en. Den er højere end hvad vi skulle modtage, og telefonen plejer at være næsten lige så hurtig ved hastighedstest. Jeg har prøvet at slukke telefonen og fjerne min router fra wifi menuen flere gange, men intet hjælper. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken telefon, hvilken router. Hvor langt fra routeren er du ?
Kører du 2.4 eller 5 GHz net ? Ipad er generelt rigtig god på wifi. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
Motorola Moto G, Linksys WRT160N V2, ca. 7 meter. Ved ikke noget om Ghz net. Men det virker nu efter jeg genstartede routeren. |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeps - Det virker i mange tilfælde at genstarte routeren, hvis forbindelsen svigter.
Hvorfor ved jeg faktisk ikke helt præcist/eller ka' ik' huske det. Fik det engang fortalt/forklaret.
Men kan være, at en af netværks nørderne har de vise ord.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Lyder som ip konflikt. Sæt mobil og iPad osv op med fast ip i din router.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg har før haft en Linksys WRT160 med tvivlsomt wifi. Den røg ud til fordel for en D-Link i samme prisklasse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |