recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig wifi på telefon problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dårlig wifi på telefon problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dårlig wifi på telefon problem
    Sendt: 25-Januar-2015 kl. 08:49
Jeg har i dag en del problemer med at få et ordentligt wifi signal på mobiltelefonen.

I starten nægtede den at finde mit net. Den endte altid med at skrive at dårlig forbindelse var forhindret. Jeg fjernede fluebenet der sikrede mod dårlige forbindelser. Det hjælper ikke meget. Den finder nettet, men med dårlig forbindelse. Desuden er den lang tid om det. Den skriver Godkender... Hent IP-adresse....og endelig godkend, sikret med osv. Ofte begynder den så forfra med processen igen. Tjekker jeg forbindelsen på telefonen mens den. Forsøger at skabe forbindelse står der at signalstyrken er god, og jeg har tjekket hastigheden på ipad'en. Den er højere end hvad vi skulle modtage, og telefonen plejer at være næsten lige så hurtig ved hastighedstest.

Jeg har prøvet at slukke telefonen og fjerne min router fra wifi menuen flere gange, men intet hjælper.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 09:03
Hvilken telefon, hvilken router. Hvor langt fra routeren er du ?

Kører du 2.4 eller 5 GHz net ?

Ipad er generelt rigtig god på wifi.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hvilken telefon, hvilken router. Hvor langt fra routeren er du ?

Kører du 2.4 eller 5 GHz net ?

Ipad er generelt rigtig god på wifi.

Motorola Moto G, Linksys WRT160N V2, ca. 7 meter.

Ved ikke noget om Ghz net.

Men det virker nu efter jeg genstartede routeren.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 22:08
Jeps - Det virker i mange tilfælde at genstarte routeren, hvis forbindelsen svigter.
Hvorfor ved jeg faktisk ikke helt præcist/eller ka' ik' huske det. Fik det engang fortalt/forklaret.
Men kan være, at en af netværks nørderne har de vise ord.  
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 23:57
Lyder som ip konflikt. Sæt mobil og iPad osv op med fast ip i din router.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 09:08
Jeg har før haft en Linksys WRT160 med tvivlsomt wifi. Den røg ud til fordel for en D-Link i samme prisklasse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu