|
Dårligere billede på F8005 efter ny opdatering |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels
|
|||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Underligt, det virker fint hos mig.
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Har du prøvet at nulstille din smart hub?
|
|||
![]() |
|||
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
||
Det problem havde jeg også indtil jeg brugte cast knappen i netflix på mobilen til at starte netflix på fjernsynet. Nu virker det uden problemer via smarthub. Prøv det. |
|||
Mvh dan.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |