recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårligere billede på F8005 efter ny opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dårligere billede på F8005 efter ny opdatering

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Også derfor jeg ærgrerede mig over at have opdateret med det sammen fordi så kunne jeg hurtigt have set om det var sandt eller det bare er fordi den har skiftet billed indstillinger.

Men ser frem til den næste opdatering som allerede skulle være ude på nogle tv i følge samsung support. så jeg kan få løst mit smarthub problem 

Hvad er dit smarthub problem?

Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Også derfor jeg ærgrerede mig over at have opdateret med det sammen fordi så kunne jeg hurtigt have set om det var sandt eller det bare er fordi den har skiftet billed indstillinger.

Men ser frem til den næste opdatering som allerede skulle være ude på nogle tv i følge samsung support. så jeg kan få løst mit smarthub problem 

Hvad er dit smarthub problem?

Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels
Underligt, det virker fint hos mig.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 08:26
Har du prøvet at nulstille din smart hub?
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:


Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:


Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Også derfor jeg ærgrerede mig over at have opdateret med det sammen fordi så kunne jeg hurtigt have set om det var sandt eller det bare er fordi den har skiftet billed indstillinger.

Men ser frem til den næste opdatering som allerede skulle være ude på nogle tv i følge samsung support. så jeg kan få løst mit smarthub problem 


Hvad er dit smarthub problem?


Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels


Det problem havde jeg også indtil jeg brugte cast knappen i netflix på mobilen til at starte netflix på fjernsynet. Nu virker det uden problemer via smarthub. Prøv det.
Mvh dan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu