|
Dårligt signal på TX-50CXC725 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2017 kl. 21:25 |
|
Mit CXC725 er begyndt at pixelerer helt vildt. Jeg har prøvet at rykke rundt på en masse ledninger, og forskellige indgange fra antenneforstærkeren, men det bliver ved. I indstiller kan jeg gå ind i signaltilstand, og den er på signalstyrke 100%, men signalkvaliteten går fra 8-15. Der er så en signaldæmper, som når jeg står den til, stiger signalet til mellem 16-23, og pixelerer ikke så meget. Er der andet jeg kan gøre? For dette har jeg ikke prøvet før.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Egen antenne eller kabel-TV?
![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
|
Yousee kabel.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Din forstærker overstyrer, så den forvrænger.
Det kan være YouSee der har skruet op for signalet, det kan også være din forstærker der har fået en fejl. Det er ikke sådan har du kan prøve at koble dig udenom forstærkeren? Klaus |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvilken pakketype.? Bland selv eller standard.? Hvis bland selv, så er du udsat for det samme som mange andre, efter omlægningen er Bland selv på Quam 256, samtidig med at frekvensen er ændret til 450 Mhz, og det giver problemer for mange enheder. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Nej, det kræver et samleled, så du kan tage signalet "ude fra vejen" og koble det til det kabel du har frem til dit tv - blot som en test. Klaus |
||
![]() |
||
|
Jeg fik så lige set på det tv, som jeg ikke havde prøvet, og det er et ældre tv, som også kan vise signalkvalitet, og det lå på 10%, men da jeg slår signaldæmper til, så stiger det til 15%. Men det er altså ikke meget. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Det er så 100% umuligt. Der er en lås på boksen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg har fuldpakken, som jeg har haft altid.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
På din forstærker? Klaus |
||
![]() |
||
|
Ups. Den blev misforstået. Prøver lige at se på det.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |