|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
fissan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 11:45 |
|
https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=400608 Det må dælme siges at være den bedste pris på det tv til dags dato. Redigeret af fissan - 04-August-2009 kl. 11:47 |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Lidt vildt at de har 50-99 stk på lager, hvis det passer. Men ja det er fanme billigt. Det må være et spark i bollerne på dem som prøver at sælge deres pio tv lige nu |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Eller så er komplett ved at gå konkurs, og ved denne var nok kan drive lidt ekstra cash i boksen inden de drejer nøglen om.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
eller også har de købt et større restlager et sted i europa
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Ja, efter egen lykke er andres ulykke ikke at foragte Har set et par af dem på DBA til 17-18K...brugt. De bliver nok tunge at få afsat nu. |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
Snedkerkim ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Så var det vist et heldigt tidspunkt jeg fik afsat et brugt eksemplar på DBA.
Blev nu også kun solgt fordi jeg fik et godt tilbud hos Voxon.se. Bestilte et eksemplar i marts, men der var lange udsigter til levering så afbestilte igen og købte brugt... De skrev så igen for en tre ugers tid siden at Pioneer var kommet på lager igen - men men, som jyde lader man sig ikke spise af med det første tilbud, så endte faktisk med en pris incl fragt, der kan slå Komplett |
||
Pioneer PDP-LX5090H
Pioneer VSX-LX73 Pioneer BDP-LX53 Jamo surround sound |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men mange vil jo heller have en v10 eller en 855, pioneer er jo udgået.
jeg ved godt hvad jeg havde valgt ![]() men har de så nogen på lager når det kommer til stykket ![]() |
||
![]() |
||
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Hvis man kan få en B850 til 12500,- Hvad ville så retfærdiggøre merprisen på Pioneer til 3500,- mere? Jeg ved at billedekvaliteten er bedre. Men Samsung har bl.a. Dvb-c, som jeg ville foretrække at have. Står netop i dilemmaet, hvilket man skal vælge. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det er jo dit valg, andre køber et b&o pågrund af design til en langt højere pris og et langt dåligere billede. mit valg er billedekvalitet og en dvb-c tuner kan ikke give mig bedre billedekvalitet. Optager det meste jeg ser, så skal jeg have pvr Redigeret af xcardman - 04-August-2009 kl. 13:40 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Man skal dog være klar over, at det er parallelimporterede TV... M.v.h. |
||
![]() |
||
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Hvis man bor i Kbh eller omegn er det vel ikke noget problem, så længe man indleverer det på vesterport til rep. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Ikke hvis man ikke har noget imod at slæbe en 50" tværs gennem byen.. En forskel er også, at på disse er der kun ét års producentgaranti. Fra Pioneer DK er der to... M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 04-August-2009 kl. 13:49 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |