recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drønbilligt Pioneer 5090H 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDrønbilligt Pioneer 5090H 

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Man laver ovenikøbet selv parallelimporten, eftersom det er et fransk firma. Gad vide hvad fragten bliver?

Og hvad med garanti, hvis det går i stykker - så skal det med stor sandsynlighed sendes sydpå...

M.v.h.

Jep, jeg ville holde mig langt væk. Nogle gange er et "tilbud", lidt for godt...

Jeg er igang med en korrespondence med expansys. Tvet koster 600 at få sendt, så prisen bliver sammenlagt ca 12500. Vedr. garanti er der som sagt kun 1 år fra expansys' side. Men jeg er igang med at finde ud af om det skal fragtes til deres danske kontor, eller til Frankrig. De har nemlig kontor i København SV. Fordelen ved 850'eren er at man selv kan sortere i kanalrækkefølgen på dvb-c, som jeg mener er en kæmpe fordel.

Men er i dilemma over om det skal være dette, pioneer eller et Samsung 46B750, som jeg har været ret imponeret over, efter at have set det med Yousee digital-tv på.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 22:27

Oprindeligt skrevet af nickyyyy nickyyyy skrev:

Jeg er igang med en korrespondence med expansys. Tvet koster 600 at få sendt, så prisen bliver sammenlagt ca 12500.

12.700,- iflg. hjemmesiden. 

Fordelen ved 850'eren er at man selv kan sortere i kanalrækkefølgen på dvb-c, som jeg mener er en kæmpe fordel.

På andre laver man vel bare en favoritliste..

Men er i dilemma over om det skal være dette, pioneer eller et Samsung 46B750, som jeg har været ret imponeret over, efter at have set det med Yousee digital-tv på.

Og det mener du ikke at Pioneer eller Pana gør??

M.v.h.

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 22:30

Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Man laver ovenikøbet selv parallelimporten, eftersom det er et fransk firma. Gad vide hvad fragten bliver?

Og hvad med garanti, hvis det går i stykker - så skal det med stor sandsynlighed sendes sydpå...

M.v.h.

Jep, jeg ville holde mig langt væk. Nogle gange er et "tilbud", lidt for godt...

Jeg er igang med en korrespondence med expansys. Tvet koster 600 at få sendt, så prisen bliver sammenlagt ca 12500. Vedr. garanti er der som sagt kun 1 år fra expansys' side. Men jeg er igang med at finde ud af om det skal fragtes til deres danske kontor, eller til Frankrig. De har nemlig kontor i København SV. Fordelen ved 850'eren er at man selv kan sortere i kanalrækkefølgen på dvb-c, som jeg mener er en kæmpe fordel.

Den helt store ulempe er den kendte nerverivende brummen som Samsung dk ikke fixer på paralellimporterede skærme. Hvad vil du dog med en skærm der larmer som en traktor, hvis du skal betale for at få larmen væk? Tror du bare at det kan ordnes med et par stykker pap?

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu