|
Dropbox vs Skydrive |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er der ikke noget med, at hvis man uploader billeder direkte fra sin Windows telefon til Skydrive, så forringes de i kvaliteten?
|
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Nej! M.v.h.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Altså akkurat samme funktionalitet, som de øvrige cloud-løsninger tilbyder. ![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Ahhh, det er jo ikke korrekt. Både SugarSync og Skydrive er akkurat lige så let at bruge som Dropbox. M.v.h.
|
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
Tak for lige at gøre det klart - det kunne være jeg skulle til at bruge min lagerplads ![]() (har ikke selv benyttet Skydrive før til billeder - men så bare på MSDN på et tidspunkt at billeder over et vis størrelse blev "nedjusteret" i file-size, og dermed kvalitet .. derfor har jeg ikke brugt det til billeder, men kun enkelte filer)
|
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
|
Jeg har lige tjekket op på det. Beklager, men du har sgu ret. ![]() Når jeg mail'er et billede til mig selv - taget med telefonen - er opløsningen højere, end den som billeder på Skydrive har. Og de er sync'et direkte fra min Windows Phone. M.v.h.
|
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
|
Hvis du bruger "share" funktionen i WP7 til Skydrive bliver billeder automatisk gjort mindre, men hvis du uploader direkte fra Skydrive app'en (v2.1) bliver billeder ikke komprimeret. Smart? Tja... Hvis du er klar over det er det smart i forhold til datamængde, men hvis du ikke ved det bliver dine billeder ødelagt. Læs evt. her for mere info om det, samt tips og tricks: http://www.wpcentral.com/tips-tricks-skydrive-windows-phone
Redigeret af centric - 01-September-2012 kl. 18:21 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Jo, det er korrekt: Dropbox employees are prohibited from viewing the content of files you store in your Dropbox account, and are only permitted to view file metadata (e.g., file names and locations). Like most online services, we have a small number of employees who must be able to access user data for the reasons stated in our privacy policy (e.g., when legally required to do so). But that’s the rare exception, not the rule. We have strict policy and technical access controls that prohibit employee access except in these rare circumstances. In addition, we employ a number of physical and electronic security measures to protect user information from unauthorized access. og dette kan ikke lade sig gøre uden at Dropbox ansatte kan se filerne: Compliance with Laws and Law Enforcement Requests; Protection of Dropbox's Rights. We may disclose to parties outside Dropbox files stored in your Dropbox and information about you that we collect when we have a good faith belief that disclosure is reasonably necessary to (a) comply with a law, regulation or compulsory legal request; (b) protect the safety of any person from death or serious bodily injury; (c) prevent fraud or abuse of Dropbox or its users; or (d) to protect Dropbox’s property rights. If we provide your Dropbox files to a law enforcement agency as set forth above, we will remove Dropbox’s encryption from the files before providing them to law enforcement. However, Dropbox will not be able to decrypt any files that you encrypted prior to storing them on Dropbox. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Brixen.
Dårligt citeret af mig. Jeg svarede ang. funktionalitet. M.v.h.
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
Synes os det er lidt irriterende at skydrive, når man logger ind på den fra nettet, starter med at nedjustere kvaliteten, hvis man uploader direkte online, man kan så "vinge" det af, så den ikke forringer kvaliteten. Men det burde være omvendt, at den bare startede med at uploade den originale fil, og så kunne man vælge om den skulle nedjustere manuelt.
Virker lidt som om at ms ikke vil have man bruger sin fulde størrelse billeder, de burde have mest interesse i at man skal bevare sine original filer, da det er en backup løsning man egentlig betaler for.
Redigeret af Treated - 01-September-2012 kl. 19:02 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
OK - der er jeg enig med dig. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |