|
Droppet. K: raspberry pi eller alternativ |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2012 kl. 20:41 |
Nogen der har en sådan de vil af med, har nemlig fået lyst til at prøve og se om det kan være noget i stedet for de maskiner jeg hat stående i dag, behøver ikke være med strømforsyning osv. men må da gerne.
en af alle de alternativer der er med android kan sagtens bruges også Skriv hvad du har og hvad prisen er! Redigeret af aerik - 22-December-2014 kl. 10:04 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hindbær tingen kan købes hos farnell for ca 300 kr incl porto
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Ja har godt set det, men sender de ikke fra et sted uden for eu? tænker import moms osv?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
de sender fra UK så vidt jeg er orienteret, firmaet er registreret i Leeds
|
|
![]() |
|
fantastisk. det var mere end jeg magtede at finde ud af :) det vil jeg da lige lure mere på, men hvis andre har noget de vil af med, kan det måske stadig have interesse :)
Endnu engang tak Hackerjac |
|
![]() |
|
RS Electronic sælger dem også til ca 200 plus porto, desvære har de også ca 10 ugers leveringstid, men hvis man kan vente er det dælme billigt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er nysgerrig! Hvad er det for en dims?
|
|
![]() |
|
Må jeg da lige lure på.. ti uger er laaaaang tid når man er fristet nu! Lyder til du selv har en? glad for den, og hvordan giver du den strøm?
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Det er en meget lille pc, som køre linux og senere android /soli |
|
![]() |
|
jeg har ingen endnu, har bestildt en hos farnell i går og nu venter jeg bare på den kommer
|
|
![]() |
|
På størrelse med et kreditkort, så det kan gemmes bag fjernsynet :)
|
|
![]() |
|
Har du bestilt med eller uden strømforsyning? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |