recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Droppet. K: raspberry pi eller alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Droppet. K: raspberry pi eller alternativ

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Droppet. K: raspberry pi eller alternativ
    Sendt: 18-September-2012 kl. 20:41
Nogen der har en sådan de vil af med, har nemlig fået lyst til at prøve og se om det kan være noget i stedet for de maskiner jeg hat stående i dag, behøver ikke være med strømforsyning osv. men må da gerne.

en af alle de alternativer der er med android kan sagtens bruges også

Skriv hvad du har og hvad prisen er!

Redigeret af aerik - 22-December-2014 kl. 10:04
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 20:51
Hindbær tingen kan købes hos farnell for ca 300 kr incl porto
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:00
Ja har godt set det, men sender de ikke fra et sted uden for eu? tænker import moms osv?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:05
de sender fra UK så vidt jeg er orienteret, firmaet er registreret i Leeds
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:10
fantastisk. det var mere end jeg magtede at finde ud af :) det vil jeg da lige lure mere på, men hvis andre har noget de vil af med, kan det måske stadig have interesse :)

Endnu engang tak Hackerjac
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:21
RS Electronic sælger dem også til ca 200 plus porto, desvære har de også ca 10 ugers leveringstid, men hvis man kan vente er det dælme billigt
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:32
Er nysgerrig! Hvad er det for en dims?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:33
Må jeg da lige lure på.. ti uger er laaaaang tid når man er fristet nu! Lyder til du selv har en? glad for den, og hvordan giver du den strøm?
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Er nysgerrig! Hvad er det for en dims?

Det er en meget lille pc, som køre linux og senere android

/soli

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:45
jeg har ingen endnu, har bestildt en hos farnell i går og nu venter jeg bare på den kommer
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:46
På størrelse med et kreditkort, så det kan gemmes bag fjernsynet :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

jeg har ingen endnu, har bestildt en hos farnell i går og nu venter jeg bare på den kommer

Har du bestilt med eller uden strømforsyning?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu