recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Droppet. K: win 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Droppet. K: win 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Droppet. K: win 7
    Sendt: 08-September-2012 kl. 12:58
Efter at have fundet ud af, at det et umuligt at finde en win xp oem der virker, og at min printer ikke vil virke under linux, kunne jeg godt være interesseret i at købe en win 7 med licens!

Redigeret af aerik - 22-December-2014 kl. 10:02
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 13:20
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 13:53
Tak, mente faktisk nok den var der, men har haft lidt problemer med sødningen de sidste gange.
Tager kontakt, men hører også gerne fra andre der skulle ligge inde med win 7 og licens
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu