|
DR's netplayer hakker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kedde198 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 22:21 |
Hej
Er jeg den eneste, der stort set konstant oplever problemer med DR's nettv? Nogle gange hakker udsendelserne. Andre gange går den helt i stå. Nogle gange kan man være så "heldig" at den kommer i gang igen af sig selv, efter noget tid. Andre gange er der ikke andet for end at reloade siden og spole hen til hvor den gik i stå. Det er ikke er sjældent fænomen. Men derimod noget der stort set sker hver eneste gang, jeg forsøger at se indhold fra dr.dk/tv. Det gælder både SD og HD materiale, på stort set alle tidspunkter af døgnet. Jeg har en 10 mbit linje hos telenor, og streamer uden problemer HD materiale fra andre kilder, f.eks. youtube. Så jeg nægter at tro, at det er min egen båndbredde der er flaskehalsen.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overbelastning hos DR.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
kedde198 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Okay. Det forekommer mig bare underligt at problemer opstår stort set hele døgnet. Hvis problemet er til stede, selv kl 3 om natten, så burde DR vel overveje at få gjort noget ved problemet?
|
|
![]() |
|
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
Jeg har også de samme problemmer, tror det er et problem hos DR
|
|
![]() |
|
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
Samme problem her med 15 Mbit/s ned. Jeg hørte et radioprogram med en af DRs chefer, som omtalte at det var et problem de skulle have løst. Desværre kan jeg ikke huske programmets navn. Men det lader til at DR erkender problemet og arbejder på at forbedre det. |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
|
hellum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Jeg læste et sted at dette forekommer ved ældre udsendelser. Er det spritnye "uploads" du streamer?
|
|
![]() |
|
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
Hver dag ser jeg Deadline kl. 22.30, og jeg kan ikke mindes at have set en udsendelse hvor der ikke har været mindst 2-3 stop. Tidligere i eftermiddags forsøgte jeg at se denne udsendelse: http://www.dr.dk/dr2/deadline2230#/56877 . Denne udsendelse gik i stå for hver ca. 15 sek , ..... så helt godt kører det ikke. Desværre - for der er ellers meget godt guf at hente ved DR. |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Hej!
Fuldstændig samme problemer har jeg.. Det er til at blive idiot af mange gange..!
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Mr.G ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Hvis i bruger IE så prøv Chrome, jeg oplever ingen problemer.
|
|
![]() |
|
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
Nu bruger jeg chrome og jeg har problemer
|
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
Hej
Jeg har også et problem både med HBBtv og DRnu, Det er uden tvivl drs problem, men de har jo brugt penge på bygninger istedet for teknik synd at det skal være sådan i 2012. Havde man samme problem i Tyskland med 80 mio , kunne man sige at det er forståligt, men der er aldrig et problem de har ingen kapasitets problemer som DR.
![]() |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
Og så sker der det mærkelige, måske for første gang: Så "Husk lige tandbørsten" fra DR via nettet i live stream , UDEN et eneste stop i hele udsendelsen
|
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |