recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DRTV App hopper af LG tv når på AirPlay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DRTV App hopper af LG tv når på AirPlay

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jaybee1967 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jaybee1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DRTV App hopper af LG tv når på AirPlay
    Sendt: 05-Marts-2024 kl. 13:33
Hej

Jeg kan ikke få min DRTV app til at virke på mit LG UP75006LF TV med AirPlay. YouTube virker fint ..

Jeg har prøvet alt (næsten)

Begge enheder er på 2,4Ghz netværk (har også prøvet på mit 5Ghz netværk) .. efter jeg starter app'en og vælger den serie jeg vil se, så dukker den kortvarigt op på skærmen .. hvorefter TV'et viser AirPlay informationssiden (netværksnavn, tvnavn etc.). På forsiden af min Iphone kan jeg se, at den rent faktisk afspiller filmen.. Den står og tæller sekunder og viser at Iphone => Tv navn - Serie og tid tilbage.

Det er en serie (Happy Valley), som man ikke kan streame via App'en på TV'et pga kryptering .. de henviser til dette link.

Er der nogen der har samme problem og har løst det .. Evt. nogen der ved hvad man kan gøre.. Jeg skal have det til at køre på 2 tv så vil være ked af at skulle ud og købe Chromecast etc.

Bh
Jesper
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2024 kl. 13:38
Har du tjekket om der eventuelt ligger en firmware-opdatering klar til dit LG TV?
Til top
Jaybee1967 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jaybee1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2024 kl. 15:16
Ja det har jeg.. Det er helt opdateret ..
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 07:03
Så har jeg desværre ikke andre bud på fejlløsning. Det lyder umiddelbart som en fejl i TV'ets software.

Hvis I ofte streamer DRTV derhjemme, så overvej dog uanset hvad en Chromecast med Google TV eller ideelt Apple TV 4K. Her kan I se alt DRTVs indhold direkte i appen. Der er ikke problemer med rettigheder (hvilket skyldes HbbTV) ligesom i DRTV til LG og Samsung Smart TV.
Til top
Jaybee1967 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jaybee1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 20:57
Tak for svar.. Har lokaliseret fejlen til at være programmet / serien Happy Valley .. ellers virker det .. så du har nok ret.. det har noget med rettigheder / kryptering.

Bh
Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu