|
DRTv app: se videre kommer ikke frem |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jeps, det er ret useriøst at man skal have et login for at bruge en streamingtjeneste. Det kunne være fedt at slippe for login på TV2, Netflix, Disney, Max og alle de andre streamingtjenester, så man kunne slippe for at betale til dem. Og inden du siger et DR er gratis, så kan jeg fortælle at det betaler man skam også til
![]() |
|||||
Mvh Jesper
|
|||||
![]() |
|||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
||||
Ja, for DRs tjenster virkede nemlig slet ikke inden de fik login. Og deres app var meget mere ustabil. Nååååh nej :-) Klaus
|
|||||
![]() |
|||||
250266 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 30 |
||||
Har samme problem med at se videre forsvinder af og til. Derudover husker den ikke altid det korrekte afsnit man er nået til. F.eks. Kan den finde på at stille sig der hvor man startede forrige afsnit dagen før.
Vi har login, og den er logget ind. En sjælden gang imellem kræver den login igen.
|
|||||
![]() |
|||||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
||||
Fuldstændigt det samme hos mig. Godt at vide at man ikke er alene med problemet
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
||||
Forskellen er jo, at der betales direkte til udbyderen af de nævnte tjenster og at de skal have kontrol med, hvem der logger på. DR betaler vi over skatten og kanalerne skal være tilgængelige for alle i Danmark. Kan du give en fornuftig grund til, at DR skal have oplysninger om mig for at jeg kan se deres udsendelser? Jeg hjælper en del ældre med deres telefoner, PC og TV og forudser en masse ekstra henvendelser om hjælp, fordi login svigter. DR gør det jo også ekstra besværligt, når der skal bruges en anden enhed, som tlf, PC eller tablet for at taste en kode fra TV-skærmen. Spørgsmålet er om ikke det er på tide at få den ansvarlige minister på banen - må DR i det hele taget kræve login med brugernes oplysninger og gøre modtagelse af de skattebetalte kanaler mere besværlig, især for dem der i forvejen er udfordret af hele digitaliseringen?
Redigeret af Erik K - 14-August-2024 kl. 22:44 |
|||||
![]() |
|||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||||
Jer med problemet er der stadigvæk selvom i er logget på. Når i åbner appen, kommer der så en åbningsskærm med logo og lyd? Ellers er i ikke logget på
![]() |
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
![]() |
|||||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
||||
Et fornuftigt tiltag er at man nu kan se DR når man er på ferie, hvis man er logget ind. Login muliggør at danskere der ikke sidder i Danmark kan se med.
|
|||||
![]() |
|||||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
||||
Jeps, flot lyd og åbningsskærm og mit navn oppe i højre hjørne. Det gør det både på mit ATV og mine Google Tv. Så jeg er bestemt logget på.
|
|||||
![]() |
|||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||||
Ja det er du da! Så har jeg ikke flere bud på problemet, det må være op til DR at forklare hvad der er galt.
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Lige præcis!
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Tak for dine inputs og den tid du har brugt 😃👍
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Selvtak
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |