|
DRTv app: se videre kommer ikke frem |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt med på at DR også er "betaling" - forskellen er blot at det ikke er frivilligt. Jeg er tvunget til at betale og DR bør ikke kræve at man skal have et login.
Det er selvfølgelig smart at et login løser problemet, men det er ikke i orden at de skal vide om jeg bruger deres tjeneste. |
||
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får aldrig ministsteren på banen om denne sag. Regeringen elsker overvågning og det er netop det DR bedriver.
Det er en lorte App og DR ved det godt. De er bare 100% ligeglade.
|
||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kan de jo nøjes med at kræve login til det brug - det har de jo forlangt i årevis, hvis man ville se DRTV i udlandet. Nu vil de så have login også i DK og det er der ingen fornuftig grund til. Iøvrigt har jeg altid kunnet se DRTV i udlandet uden login, men med en VPN.
|
||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se videre har virket fint hos mig indtil for et par måneder siden uden login - det er først efter at de nu vil have login, at det svigter, så login løser netop ikke problemet, men skaber det. |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ifølge DR er grunden til tvungen login følgende:
Vi vil gerne sikre, at danskerne får det bedst mulige DRTV. Uden login er DRTV ganske enkelt et dårligere tilbud, og det er hverken danskerne eller DR tjent med. I stedet for sådan en omgang bullshit, burde de skrive den rigtige og tekniske grund. Følgende er mit eget gætteri: Grundet retigheder, er DR tvunget til kun at tilbyde udsendelser til dansker. Den gamle DR-app brugte IP-adresser til at afgøre om man var dansker eller ej. Det gav en del problemmer, når ISP'er pludselig begyndte at bruge andre IP-ranges, så skulle DR tilføje den nye IP-range, hvilket jeg selv har været ude for flere gange, og hvis man var på ferie i udlandet, så kunne man heller ikke bruge DR. Disse problemer har man så ville løse med brug af et login, ligesom alle andre streamingtjenester. Desværre er det fyldt med fejl, så man bliver logget ud, og på ATV er det så tilmed møj bøvlet at logge ind igen.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Log in er ikke nødvendigt for at se live TV fra DRTV. Men der er et formål med at ha et log in, det skal så bare virke og ikke være en hemsko.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
MacNerd1965
Funktioner
Tak(0)
|
|
DR er en flot amatører, når det kommer til den slags.
Det er den ENESTE App, som driller på mit Apple TV og det burde være muligt for dem at løse det ASAP. Det har ikke virker i et halvt år. De får næsten 4 milliarder tilført hvert eneste år.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da en f###### dyr app
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
250266
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen som har kontaktet DR om problemet eller lavet en officiel sag? Kan man overhovedet det?
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nederst på er der link til KONTAKT DR
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja da, og jeg vil da opfodre jer andre til at oprette en sag hos DR i stedet for at brokke jer her inde. Jo flere der klager, jo mere fokus kommer der forhåbentligt på problemet. Der sker i hverfald ikke noget så længe I blot brokker jer her inde. Redigeret af Axlon - 16-August-2024 kl. 21:18 |
||
Mvh Jesper
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Done….
Klaus
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |