|
DRTV pixeleret |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, der er en lille antenne på, da det ikke kan bruges via You See boksen.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
|
Fra ATV 4K og op på 50” er det tydeligt at der er problemer..... Klaus
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5195 |
|
Jeg har desværre ikke mulighed for at afprøve det på stor skærm. Jeg bruger hbbTV og har ikke behov for at ha en ATV.
|
||
![]() |
||
Jonas R ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
|
Jeg oplevede nøjagtigt det samme i går. Dårlig kvalitet på Den store bagedyst. Det via Chromecast på Samsung fjernsyn. Jeg har dog ikke oplevet det før, på DRTV, Netflix eller andet.
Er det bare bagedysten der er dårlig...altså streaming kvaliteten? ![]() |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5195 |
|
Vi så også bagedysten igår, men på hbbTV. Det stod rigtigt flot, og afviger ikke ret meget fra flow TV kvalitet.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ja, der er intet at udsætte på HBB TV.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
|
Jeg så også lige noget DR via HbbTV, "Helt Lyrisk" (urgh btw...) (arkiv, ikke live), det så også ret frygteligt ud, og det på et 32" tv. Virker nærmest som om de har skruet ned for kvaliteten for nylig.
|
||
![]() |
||
foppwin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2019 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg testede med Cromecast, og der var kvaliteten bedre.
Screamer jeg Netflix eller youtube (fra PC med Google chrome) er kvaliteten også ok.
|
||
![]() |
||
|
Checkede det lige ud. Det ser fremragende ud, men visse dele er optaget med dårligere udstyr, og det påvirker måske helhedsindtrykket. Jeg ser KUN arkiv.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Helt lyrisk har et look, der er grynet. Det er et bevist valg. Det har ikke noget med kvaliteten af DRTV at gøre. Jeg kan godt se forskel på direkte udsendelse og DRTV. Men helt så ringe som trådstarter beskriver det, kan jeg ikke genkende. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |