|
Drtv via browser samsung tv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Queen
Bruger Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
longjohn2 -Er det en afspejling af telefon til TV du mener ?? hvis ikke - så bliver jeg nok nød til lidt mere hjælp:-)
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nogle år siden, jeg prøvede sidst - og jeg kan ikke få det til at virke nu.
Men der er en anden app i TV-biblioteket, Web Video Cast Receiver, der virker på samme måde.
Der skal man også hente en app til mobil/tablet (Web Video Cast). |
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det kunne godt ligne noget. jeg kom næsten hele vejen og havde et tv der bare ventede på at telefonen skulle sende - jeg havde den firkantede forbind på telefonen, men der kom ikke noget på tv. Der kom en masse omkring jeg skulle købe appen, så jeg har opgivet for i dag. jeg vil prøve igen en af dagene, men tak for hjælpen.
|
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
Longjohn 2 - er lige kommet i tanke om jeg tror ikke jeg havde slået wifi til - så måske det var fejlen
|
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
Longjohn2 Nej det var ikke wifi der var problemet, det er mærkeligtm, der er forbindelsen mellem tv og mobil for koder accepteres fint, men så sker der ikke mere. Så nu er begge apps slettet og jeg venter på en indendørs antenne i morgen, ellers henter jeg cromecasten Tag for forsøget
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |