|
DS Video NAS hjælp |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et spørgsmål lidt i samme stil. Jeg har også en synology NAS 412+. Jeg vil gerne rippe alle mine DVD og blu-ray film med menuer og det hele. Jeg kan afspille musik fra NAS'en via min receiver, men ikke filmene. Findes der en receiver der kan streame film?
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Hej aaggesen,
Du skal ind i ds video og sætte kryds på det helt overordnede niveau. Herefter markere du på under niveau hvad der må ses. Jeg er lige lige lykkedes med det .... Bare på Photoshop delen Mvh Michael |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Nu har jeg ikke selv en Sonology NAS, men normalt når man roder med brugerrettigheder. Så skal man lave en bruger til den person som IKKE er begrænset. Dvs. den som skal have adgang til det hele.
De andre brugere skal enten være gæster eller have deres egen bruger. Så vil jeg tro at man kan sætte begrænsningerne op korrekt.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |