|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Det gør jeg desværre ikke, nej. Du kan prøve at kigge på Synology's forum - der kan du nok finde noget - eller også stil spørgsmålet dér. Jeg *tror* dog ikke, at der er nævneværdig forskel i strømforbrug på en 109+ vs. en 209+ når du kun bruger én disk i begge - men det er gætteri - jeg tror dog også du kan få et mere præcist svar på dette i ovennævnte forum. |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
hvad med den nye NAS fra Qnap TS-109 II; http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=91 den har da 256Mb ram, det må da være noget somkan mærkes... |
||
![]() |
||
oesterbye ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Jeg har selv både en Qnap 109 pro og en 209 pro - og er ganske tilfredse med disse. Qnap er lige kommet med nye modeller 119 og 219 - der begge er med 512 mb ram og 1.2ghz processor. 119 modellen er som 109 modellen passivt kølet, hvilket kan være et stort plus. Hvad jeg kender til DS modellerne - så støjer de en hel del. |
||
![]() |
||
oesterbye ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Jeg var vist lidt for hurtig - de nye modeller er ikke i handlen endnu. Jeg kan dog godt anbefale TS-109 II - denne er med 512mb ram og 500mhz passivt kølet cpu. |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Hvordan er Qnap mht installation og afvikling af SqueeceCenter? Skal det forstås således at du har erfaring med at Qnap larmen mindre end Synology? Er der offentliggjort priser på de nye modeller du omtaler? |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
Synes ikkejeg kan finde denne model på EDBPRISER.DK?? Dem som hedder noget med "109" er begge KUN med 128Mb ram |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Jvf. SmallNetBuilder ser det ud som om Synology performer bedre end QNAP mht. dataoverførsel - det er måske også værd at tage med i overvejelserne.
|
||
![]() |
||
drBob ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Mht støj. Har kun hørt min egen DS209+ (med en 1TB WD HDD i). Den støjer klart for meget til at kunne leve i stuen. Men den slags er forstås en subjektiv vurdering. |
||
![]() |
||
zagreus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Ikast, Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Jeg har en 209+ og kan kun sige den er klart at foretrække vedr., hastighed og generelt .....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |