recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DS414 eller DS415play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DS414 eller DS415play

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Oprindeligt skrevet af Chaospling Chaospling skrev:

Jeg er også lige med på en lytter. Jeg er nemlig ved at foretage en handel, hvor jeg modtager en DS413, som skal bruges til at afspille 3D BD med XBMC via en nyere surround receiver eller via min BD afspiller, og så håber jeg på, at jeg kan bruge min android telefon som fjernbetjening og afspille FLAC og wav filer direkte fra DS413'eren.
Er det nødvendigt at vælge en DS415play for at opnå alt dette?

Er ikke sikker på du kan Transcode 3D filer, BD eller ej. Ellers kan det være din afspiller kan læse formatet og bare afspille filerne direkte, og så er det ingen problemer med at bruge den. :)

Min BD afspiller er en Panasonic DMP-BDT310 og umiddelbart kan den afspille MKV via USB, så hvis dette passer, så kan den vel godt afspille 3D BD ik'?

Kan XBMC ikke transcode 3D BD filer? Der må da være en eller anden form for afspiller, som kan det... Hvad med den altid fungerende (men knap så kønne) Media Player Classic?
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 17:45
kommer vel an på behovet. Hvis du feks skal have IP kamera på så er intel ikke den bedste. Så kommer vel lidt an på dit behov. Play modellen er vel god hvis du skal transcode til ipad eller lign.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu