|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 16-December-2007 kl. 09:59 |
Hey
Min knægt får en Nintendo DS Lite i julegave. Maskinen er købt i New York, men nu er familien i gang med at købe spil som julegave herhjemme i Danmark. Så slår det mig - kan jeg risikere, at spil købt i Danmark/EU, slet ikke virker på konsollen? Julefreden står på spil! Mvh. Peter |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40743 |
![]() |
Der er en god sansynlighed for at spil købt herhjemme ikke vil køre i den, maskinen er jo NTSC, og spillene i Europa er PAL. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Tjek dette link, tror jule freden er reddet
http://www.teknofil.no/wip4/nintendo_ds_lite_pal_ntsc/d.epl? id=16162
Per |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4011 |
![]() |
Der er INGEN regioner PAL / NTSC på DS Lite. Det er en hånd konsol, og derfor ingen problemer.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12516 |
![]() |
Eftersom konsollen ikke tilsluttes et fjernsyn, er der ingen problemer med NTSC/PAL. Alle håndholdte konsoller hidtil har været regionsfri, og DS Lite er ingen undtagelse. Kun PSP'en har regioner på UMD-filmene (men altså ikke UMD-spillene). |
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Min knægt har fået sin DS i gave fra venner i Hong Kong (hvor den er købt) og den spiller gladeligt hvad som helst.
|
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Ho ho hooo. Tak skal I ha'.
/Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |