|
DSP lyder mærkeligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 20:06 |
Jeg har en pioneer SR , sub og 4 højtalere( altså ingen center) . Når jeg sætter min receiver til ECO mode så lyder det nogenlunde, men vælger jeg Cinema, Sport eller en af de andre indstillinger så lyder det som om at alt lyd kommer fra et tomt badeværelse. Hvad skal jeg forsøge at pille ved ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal sætte den på Auto Surround, Direct, eller Pure Direct. Det gør du med knappen PGM på remoten. Din SR gengiver automatisk det rette lydformat som den fodres med.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Tak det hjalp voldsomt. Det virker som om jeg skal skrue ret højt op før sub spiller. Jeg tror jeg har slået midnight til men kan jeg gøre andet for at ændre det?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du har kalibreret SR med mic?
Hvis sub signalet i højttaleropsætning står med et minus tal, skal du skrue ned for sub vol på sub. Den skal typisk stå et sted mellem kl 9 og 12 Herefter skal du lave ny kalibrering med mic. Subsignalet skal ideelt være = 0 ud af SR |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |