|
DSPeaker Anti-Mode 8033 - erfaringer? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Købte også deres USB mic-amp - har dog ikke fået sat mig ind i at lave målinger med den endnu....
|
|||
![]() |
|||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
||
den fatter jeg ikke helt ??det er en forstærder dims, ik ?
og den får kun forsyning via usb stikket, man skal stadig bruge sin pc's lydkort ?
og hvad med pc software ?
det er denne som man bruger mic kalibrations filen med ?
og hvad hvis lydkortet er skod ?
billige lyd kort er vel ikke fase rene og lineære ned til 20Hz ???
eller har jeg misforstået noget ?
deres PC soft ? kan man downloade det selv ? Redigeret af TommyBoy - 24-Marts-2011 kl. 14:22 |
|||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||
jeg mener ikke at anti mode kan håndtere mere end en sub......så jo , den vil være overflødig.Omvendt vil man jo have flere filter at gøre med |
|||
![]() |
|||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
||
Ja den kan godt klare flere subs, de får så bare samme signal, og du laver kompenseringen
hvor lyden er værst, der ved opnår du en forbedring alle steder.
------------
om usb mic ampen, jeg har lige fået svar, de er sku hurtige til at svare på emails.
You need a soundcard, but it's linearity doesn't matter as the measurement programs can perform loop-back calibration (measures and cancels any non-linearity of the AD-DA loop). Even the MicAmp kit features the 3.5mm cable that can be used for loop-back calibration of the sound card. The best measurement software is Room-EQ Wizard (REW) and it's completely free (although might require some registration to download). The microphone calibration file can be loaded into this software too. More info on REW here: http://www.hometheatershack.com/roomeq/ However, typically the difference with 8033 Anti-Mode is extremely audible. After all audible improvement is the most important thing, and the reason it's so popular and winning all the awards for. |
|||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||
man kan altid koble flere subs på. men den kan ikke som eks SVS EQ korigere forskeligt på 2 subs, sådan at de bliver "pinget" sammen
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 6 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 412 |
||
|
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
||
Det er da overhovedet ikke ligegyldigt. Hvor er det lige 99,9% af alle subs står? - i hjørnet med en potteplante ovenpå. Det er alfa og omega at de kan styres uafhængigt efter min mening. Men sådan er vi jo forskellige
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 6 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 412 |
||
|
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
||
Jep, men er produktet ikke mest ment til folk som bor i bo-bedre huse med håbløs akustik og placeringsmuligheder for at opnå god karma/Feng Shui/Tiger i spring drage i skjul?
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg mener aldrig det kan være en ulempe at bruge en separat EQ til subben/subberne. Selv i et perfekt afstemt rum. |
|||
![]() |
|||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||
Har du fået købt dig en DSPeaker til din sub?
Hvis du har, hvordan synes du den arbejder med din Anthem?
![]() Hvis du ikke har, går jeg ud fra du bruger ARC til at EQ din sub,?
|
|||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||
![]() |
|||
hamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 198 |
||
Min Anthem gjorde en markant forskel så jeg droppede idéen med DSpeaker
|
|||
Samsung M86
Anthem MRX-500 XTZ 99.36 XTZ 99.25 Jamo E6 Sur XTZ 99W12.16 Yousee Hd-box |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |