|
DTS X |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2015 kl. 08:28 |
I går, skulle DTS annoncere noget mere omkring deres modsvar til ATMOS, kan umiddelbart ikke finde noget nogen steder, ej heller hvornår de forventer de første receivere er på hylderne, eller om det kan klares som firmware upgrade ala aurora 3D.
Nogen der ved noget?? Jeg er ved at gå til over ikke at have noget lyd derhjemme. :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
helt enig...
pisse irreterende at de ikke kan få fingeren ud, istedet for at holde folk hen.. |
|
![]() |
|
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
helt enig
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Hmm pokkers....
Har skrevet til DTS + et par forskellige forhandlere :) Håber nogen ved noget... |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Jeg regnede også med at der ville komme mere information i går. Selv om at det godt nok undrede mig at de skulle annoncere formatet på en søndag. Jeg har nu googlet mig frem til, at de flere steder blot skriver "mere info i løbet af marts".
|
|
![]() |
|
crap.....
Så må jeg væbne mig med endnu mere tålmodighed.... :) |
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Sad og ventede hele dagen i går, godt det ikke kun er mig der er utålmodig:-)
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
:D
Jeg var hurtig til at sælge min gamle processor, da jeg regnede med at det ville være lige på trapperne... Jeg skulle nok have ventet lidt... hehe.. |
|
![]() |
|
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Ja kom nu DTS:x, så vi kan få købt nye AVR/ssp!
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
giga irreterende, når man går og er klar til at opgradere sin hjemme bio
![]() |
|
![]() |
|
Ja, pengene brænder i lommen, og jeg er ved at dø over lyden i mit tv..
|
|
![]() |
|
Hmm meldingen fra DTS er "meget snart" :) det kan jo betyde mange ting..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |