|
DTS X |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må vi høre byd på HT layouts?
Umiddelbart tror jeg 7.1.4 med front height rear height, samt "remapping" til atmos/auro. Algoritme til at simulere højdeinformation til at konkurrere med dolby atmos enabled upfiring soeakers. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
De kommer højst sandsynligt til at køre med lag ligesom Auro 3D og med en "Voice of god" i loftet.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Så en atmos opsætning ville også kunne bruges? umiddelbart ser de relativt ens ud.. på nær lige "voice of god" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Auro 3D og Atmos er langt fra ens..
Auro har højde højttalere på front, center og surround samt VOG Atmos har 4 højttalere i loftet..
|
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Lidt info i post 512:
DTS:X Nu ved jeg ikke om det er sandt (alt er jo nærmest gætværk) men det lader til at DTS:X virker uden loft/upfiring moduler. Vi må se. ![]() Redigeret af vasen - 17-Marts-2015 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
ja, det kan jeg da godt se.. kiggede bare på det første billede der kom fram da jeg søgte... Hmm håber det kommer til at spille sammen så, ellers bliver det noget hø.. |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Lidt nyt er bedre end intet nyt. Men jeg synes desværre ikke, at der er meget brugbart info at komme efter angående DTS:X |
|
![]() |
|
Enig, men rart at vide den KAN opgraderes
![]() |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
Der sker bare ikke en skid med nyheder om DTS:X
![]() |
|
![]() |
|
Glem DTS og hop på Dolby Atmos.
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Har hørt at datoen er 9 april . Kan ikke oplyse kilden :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |