|
DTS X |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
DTS:X bliver godt. På YouTube forklares biograf versionen fra cinemacon!
|
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
||
Ja, men hvornår sker der noget:)
Fra de frigiver det, til der er produkter klar i butikkerne.... |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
http://www.bigpicturebigsound.com/DTS-X-Details-to-be-Unveiled-April-9th.shtml
|
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
||
|
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
||
satme også på tide :)
|
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Jeg synes dette er super godt nyt. Lige hvad jeg har ventet på. Jeg køber ikke en Dolby Atmos surroundreceiver uden HDCP2.2 understøttelse samt mulighed for DTS:X. Den opdaterede <span style="line-height: 1.4;">Denon AVR-X7200WA lyder til at blive helt oplagt. Den kan også opgraderes til Auro3D, men dét format tror jeg så ikke får så meget at sige.</span> Redigeret af Tarkin - 09-April-2015 kl. 08:59 |
|||
![]() |
|||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
||
Lad os håbe på nye AVR/ssp før sommer ellers bliver det nok efteråret.
Spændt på filmstudiesupport mener DTS sidder på 85%? af alle bluray? |
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
||
Jeg er mest spændt på, at høre om hvilket speaker layout der bruges.
...og derefter hvilket hardware Anthem lancere. Da Anthem jo ikke er kendt for, at være den hurtigste rytter i feltet, bliver det nok tidligst sidst på året, at jeg kommer til at opgradere. Redigeret af dr gonzo - 31-Marts-2015 kl. 16:26 |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Snarere 78% DTS og 22% Dolby ifølge blu-raystats.com, men ja, det bliver spændende at se hvor meget Dolbys forspring kommer til at betyde i det lange løb, mht. Dolby Atmos vs. DTS:X titler på blu-ray.
|
|||
![]() |
|||
||
Tror ikke det kommer til at betyde noget, så længe DTS sørger for at der er film nok med lydsporet klar til lanceringsdagen. De 4-6 film der understøtter ATMOS nu, er ikke nok til at fastholde noget :) |
|||
![]() |
|||
||
Det var nu mere de over 150 titler der er mixet til biograferne i Dolby Atmos jeg tænkte på. Der har Dolby et betydeligt forspring i forhold til DTS/Datasat. www.dolby.com/atmosmovies www.datasatdigital.com/at-the-movies |
|||
![]() |
|||
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 82 |
||
Tror der kommer til at gå laaaaang tid inden Anthem har en reciever til dette. Deres .10 serie er jo ret ny. Men med deres ARC og evt support på DTS:X og Atmos bliver det nok en stor oplevelse. Men ARC skal jo nok også lige have en overhaling IGEN for at kunne korrigere på flere akser og led end før.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |