recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DTS X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DTS X

Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 13:17
DTS:X bliver godt. På YouTube forklares biograf versionen fra cinemacon!
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 14:41
Ja, men hvornår sker der noget:)

Fra de frigiver det, til der er produkter klar i butikkerne....
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 13:15
http://www.bigpicturebigsound.com/DTS-X-Details-to-be-Unveiled-April-9th.shtml
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

http://www.bigpicturebigsound.com/DTS-X-Details-to-be-Unveiled-April-9th.shtml
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 13:55
satme også på tide :)
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:45

Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Oprindeligt skrevet af vasen vasen skrev:

Lidt nyt fra Denon:

7200WA

Lidt nyt er bedre end intet nyt. Men jeg synes desværre ikke, at der er meget brugbart info at komme efter angående DTS:X

Jeg synes dette er super godt nyt. Lige hvad jeg har ventet på. Jeg køber ikke en Dolby Atmos surroundreceiver uden HDCP2.2 understøttelse samt mulighed for DTS:X. Den opdaterede <span style="line-height: 1.4;">Denon AVR-X7200WA lyder til at blive helt oplagt. Den kan også opgraderes til Auro3D, men dét format tror jeg så ikke får så meget at sige.</span>

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=da&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ja&tl=en&u=http://www.denon.jp/jp/news/company/793

Redigeret af Tarkin - 09-April-2015 kl. 08:59
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 16:08
Lad os håbe på nye AVR/ssp før sommer ellers bliver det nok efteråret.

Spændt på filmstudiesupport mener DTS sidder på 85%? af alle bluray?
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 16:24
Jeg er mest spændt på, at høre om hvilket speaker layout der bruges.

...og derefter hvilket hardware Anthem lancere. Da Anthem jo ikke er kendt for, at være den hurtigste rytter i feltet, bliver det nok tidligst sidst på året, at jeg kommer til at opgradere.

Redigeret af dr gonzo - 31-Marts-2015 kl. 16:26
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af submaniac submaniac skrev:

Snarere 78% DTS og 22% Dolby ifølge blu-raystats.com, men ja, det bliver spændende at se hvor meget Dolbys forspring kommer til at betyde i det lange løb, mht. Dolby Atmos vs. DTS:X titler på blu-ray.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Snarere 78% DTS og 22% Dolby ifølge blu-raystats.com, men ja, det bliver spændende at se hvor meget Dolbys forspring kommer til at betyde i det lange løb, mht. Dolby Atmos vs. DTS:X titler på blu-ray.

Tror ikke det kommer til at betyde noget, så længe DTS sørger for at der er film nok med lydsporet klar til lanceringsdagen.

De 4-6 film der understøtter ATMOS nu, er ikke nok til at fastholde noget :)
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Tror ikke det kommer til at betyde noget, så længe DTS sørger for at der er film nok med lydsporet klar til lanceringsdagen.

De 4-6 film der understøtter ATMOS nu, er ikke nok til at fastholde noget :)

Det var nu mere de over 150 titler der er mixet til biograferne i Dolby Atmos jeg tænkte på. Der har Dolby et betydeligt forspring i forhold til DTS/Datasat.
www.dolby.com/atmosmovies
www.datasatdigital.com/at-the-movies
Til top
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Jeg er mest spændt på, at høre om hvilket speaker layout der bruges.

...og derefter hvilket hardware Anthem lancere. Da Anthem jo ikke er kendt for, at være den hurtigste rytter i feltet, bliver det nok tidligst sidst på året, at jeg kommer til at opgradere.

Tror der kommer til at gå laaaaang tid inden Anthem har en reciever til dette. Deres .10 serie er jo ret ny.
Men med deres ARC og evt support på DTS:X og Atmos bliver det nok en stor oplevelse. Men ARC skal jo nok også lige have en overhaling IGEN for at kunne korrigere på flere akser og led end før.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu